تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

زارع‌‌پور: حل برخی از مشکلات اینترنت سال‌ها زمان می‌برد!

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات دولت سیزدهم که در دوران او شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و واتساپ زیر تیغ فیلترینگ رفت و اینترنت با اختلال زیادی مواجه بوده، ادعا کرد: برخی از مشکلاتی که در شبکه وجود دارد مربوط به سال‌های گذشته است لذا سال‌ها کار می‌برد تا مساله حل شود!

کد خبر: ۱۵۳۵۵۷
۱۸:۰۶ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۲

زارع‌‌پور: حل برخی از مشکلات شبکه اینترنت سال‌ها زمان می‌برد!

دیدارنیوز: وزیر ارتباطات دولت سیزدهم مدعی شد که حل برخی از مشکلات شبکه اینترنت سال‌ها زمان می‌برد.

عیسی زارع‌پور به شفقنا گفت: در کمیته‌ای که اخیرا در مرکز ملی فضای مجازی تشکیل شد، وزارت ارتباطات نیز مشارکت فعال داشت و در این جلسه اشکالاتی را که در کار وجود دارد، بیان کردیم.

او همچنین اعلام کرد: برخی از مشکلاتی که در شبکه وجود دارد مربوط به سال‌های گذشته است لذا سال‌ها کار می‌برد تا مساله حل شود. حل این مساله اقدامات بلند مدت و میان مدتی می‌خواهد مثل بحث توسعه ارتباطات ثابت در کشور که سالهاست به آن توجه نشده و برای رفع این مشکل در حال اجرای پروژه فیبرنوری هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی