تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
شهریار در سپاهان ماندنی شد

نقل و انتقالات فوتبال؛ اولین لژیونر ایرانی در بحرین

با اعلام روزنامه الوطن بحرین، امیر روستایی مهاجم سابق پرسپولیس با تیم سترة بحرین به توافق رسیده و فصل آینده برای این تیم به میدان خواهد رفت. او به اولین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ بحرین تبدیل خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۳۳۹۳
۰۸:۴۱ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲

نقل و انتقالات فوتبال؛ اولین لژیونر ابرانی در بحرین

دیدارنیوز: لژیونر‌های فوتبال ایران پس از امارات و قطر، حالا پای‌شان به دیگر کشور حوزه خلیج فارس یعنی بحرین باز شده است.

شهریار مغانلو تا پایان قراردادش، در سپاهان باقی می‌ماند و این یعنی، پرسپولیسی‌ها برای تقویت خط حمله‌شان باید به فکر یک مهاجم خارجی باشند. یحیی گل‌محمدی علاقه زیادی داشت مغانلو را فصل آینده، به پرسپولیس برگرداند، اما همانطور که پیش بینی می‌شد، سپاهان اجازه این انتقال را نداد و این بازیکن، در لیگ بیست و سوم یکی مهاجمان پرتعداد ژوزه مورایس خواهد بود.

اولین لژیونر ایرانی در لیگ بحرین

با اعلام روزنامه الوطن بحرین، امیر روستایی مهاجم سابق پرسپولیس با تیم سترة بحرین به توافق رسیده و فصل آینده برای این تیم به میدان خواهد رفت. روستایی با این انتقال به اولین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ بحرین تبدیل خواهد شد.

پایان اعتصاب استقلالی‌ها

با اعلام باشگاه استقلال، بازیکنان این تیم دوباره به تمرینات گروهی بازخواهند گشت و علی خطیر مدیرعامل باشگاه نیز وعده داده حداکثر تا روز سه‌شنبه هفته آینده، بخشی از مطالبات فصل گذشته بازیکنان را پرداخت خواهد کرد.

خمس باید یک ستاره را کنار بگذارد

در حال حاضر فهرست بزرگسالان تراکتور با حضور امیرحسین حسین‌زاده تکمیل شده، اما سرخ‌پوشان تبریزی قصد دارند تا آرمان رمضانی را هم در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به خدمت بگیرند. گفته می‌شود که با توجه به تکمیل‌شدن فهرست بازیکنان بزرگسال تراکتور، حامد پاکدل گزینه خروج از فهرست تراکتور است و طی روز‌های آینده احتمالا او از جمع شاگردان خمس جدا خواهد شد.

ماندگار شدن شهریار در سپاهان

در فاصله کوتاهی تا شروع لیگ برتر، پرونده جدایی مغانلو از سپاهان رسما بسته شد و او تا پایان قراردادش یعنی فصل آینده، بازیکن این تیم خواهد بود.

تراکتور سقف بودجه خود را اعلام کرد

باشگاه تراکتور تبریز در راستای دستورالعمل‌های ابلاغی فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای رسمی فرم بودجه و هزینه‌های خود را به سازمان لیگ ارسال کرد. سقف بودجه مورد تصویب هیئت‌مدیره و رییس مجمع این باشگاه برای حقوق و دستمزد بازیکنان و عوامل فنی با احتساب مزایای کسب مجوز حرفه‌ای و ۵۰ درصد درآمد حاصله از ترانسفر بازیکن (داخلی) در مجموع مبلغ سیصد و بیست و نه میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان است.

پایان داستان ثبت نشدن قرارداد محبی

روستوف به دلیل مشکلاتی که در انتقال پول به باشگاه نورکوپینگ سوئد برای انتقال پونتوس آلمکویست وجود دارد، نمی‌تواند بازیکنان تازه واردش در نقل‌وانتقال‌های تابستانی را به صورت رسمی ثبت کند. واسیلی گلوبف، فرماندار منطقه روستوف درباره حل این مشکل به خبرگزاری تاس روسیه گفت: «بانک اجازه نمی‌دهد پول به مقصد موردنظرمان برسد، البته اکنون راهی برای خروج از این وضعیت پیدا شده است. اطمینان دارم که قبل از بازی بعدی که شنبه برگزار می‌شود، داستان ثبت بازیکنان جدید روستوف را به پایان خواهیم رساند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی