تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
افشاگری کوچی، نماینده مجلس از یک اتفاق عجیب

مانع تراشی سازمان استاندارد در واردات خودرو خارجی!؟

یک نماینده مجلس گفت: سازمان ملی استاندارد کیفیت پراید را تایید کرده، اما کیفیت کیا، هیوندای و ... را رد کرده است.

کد خبر: ۱۵۲۹۷۲
۱۱:۰۴ - ۲۹ تير ۱۴۰۲

مانع تراشی سازمان استاندارد در واردات خودرو خارجی!؟

 

دیدارنیوز: جلال رشیدی کوچی تاکید کرده که امیدوار است سازمان ملی استاندارد، این ادعا‌ها را «مستند» تکذیب کند، نه با یک مصاحبه‌ی ساده!

رشیدی کوچی در لایو اینستاگرامی خود گفته است: امیدوارم سازمان ملی استاندارد تکذیب کند، اما شنیده‌ام علت کند بودن واردات خودرو‌های نو، مانع‌تراشی‌های سازمان استاندارد است!

نماینده مجلس در حالی این ادعا را مطرح کرده که سازمان ملی استاندارد، برای خودرو‌های بی‌کیفیتی مثل پراید، تاییدیه صادر می‌کند.

وی افزوده است: امیدوارم اطلاعاتی که به من رسیده غلط باشد، اما شنیده‌ام به دلیل عدم تاییدیه استاندارد، هنوز نتوانسته‌ایم خودرو‌های نو را وارد کنیم که این هم در نوع خود عجیب است که سازمان استاندارد از خودرو‌های شرکتی مثل تویوتا و یا نیسان ایراد گرفته است.

کوچی تصریح کرده که «تعداد قابل توجهی از خودرو‌های وارداتی کیا، هیوندای، میتسوبیشی، چانگان و… منتظر حضور در بازار ایران و ارسال به سمت کشور هستند و بدیهی است که تا زمان حل مشکل مجوز‌های استاندارد، امکان حضور این خودرو‌ها فراهم نیست»

وی با اشاره به ایرادگیری سازمان استاندار مثال زده که «این سازمان به چراغ جلوی نیسان ایراد گرفته است» کوچی تاکید کرده که امیدوار است سازمان ملی استاندارد، این ادعا‌ها را «مستند» تکذیب کند، نه با یک مصاحبه‌ی ساده! این درحالیست که پس از دو ماه از واردات تعداد بسیار اندک خودرو‌های وارداتی، هنوز مجوز پلاک کردن به این خودرو‌ها داده نشده است.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی