تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

ولایتی: معامله قرن زمینه فراموشی آرمان فلسطین است

مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری با تاکید بر این که معامله قرن زمینه فراموشی آرمان فلسطین است، گفت: بر مسلمانان واجب است که تا نابودی نظام سلطه از پای ننشینند

کد خبر: ۱۵۲۶۷
۱۳:۰۹ - ۰۵ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - علی اکبر ولایتی امروز دوشنبه (۵ آذر) در نشست کمیسیون بیداری اسلامی که در حاشیه سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با حضور علما و اندیشمندان جهان اسلام در هتل آزادی برگزار شد، با بیان اینکه سیاست‌های یکجانبه آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی را همواره شاهد بوده‌ایم، اظهار کرد: آمریکا در شرایط سختی قرار گرفته است و شاهد افول حکومت لیبرال دموکراسی و ضعف آمریکا هستیم. همین امر راه بیداری و اتحاد مسلمانان را نیز فراهم کرده است.

وی ادامه داد: کشتار مردم مسلمان و دخالت آمریکا در عراق همواره دغدغه‌هایی را در منطقه به وجود آورده است اما خوشبختانه در سال‌های اخیر جبهه مقاومت به شکل مستحکم‌تری در مقابل آنها ایستاده است و آثار این پیروزی‌ها را در منطقه و در جنگ‌های اخیر شاهد بوده‌ایم. امریکا با فشار به جبهه مقاومت می‌خواهد به اهداف خود برسد اما مقاومت از اندیشه‌های جهان اسلام است و نصرت و پیروزی را همواره در پی دارد. بر ما لازم است که تا نابودی نظام سلطه از پای ننشینیم. وظیفه ما پیاده کردن اسلام محمدی و مقابله با اسلام آمریکایی است.

ولایتی ادامه داد: صهیونیست‌ها و برخی دولت‌های ارتجاع عرب درصدد سرپوش گذاشتن به مسئله فلسطین هستند اما این را بدانید که همین مسئله می‌تواند زوال و نابودی رژیم صهیونیستی را هویدا کند. محقق شدن معامله غرب می‌تواند منجر به نزدیکی اعراب و اسرائیل، خلع سلاح فلسطینیان و ضعف آنها، بازگشت تحریم‌های ایران و ... را فراهم کند. معامله غرب زمینه فراموشی آرمان فلسطین است اما انتفاضه قیامی در استمرار راه مقاومت است و گامی برای زوال رژیم صهیونیستی است.امریکا و اسرائیل درصدد ایجاد اسلام‌هراسی و برهم زدن اتحاد میان مسلمانان است. ما باید زمینه‌های وحدت را در بین مسلمانان فراهم کنیم تا از این طریق نهضت بیداری بتواند به آرمان‌ها و اهدافی که مدنظرش است، برسد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی