تیتر امروز

کاملا هریس چگونه می‌تواند دونالد ترامپ را شکست دهد؟
از چشم جهان (۱۶۳)

کاملا هریس چگونه می‌تواند دونالد ترامپ را شکست دهد؟

به نظر می‌رسد در میان رای دهندگان رنگین پوست و همچنین جوانان آمریکایی، کاملا هریس نامزد دمکرات‌ها نسبت به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا – پیش از کناره گیری از رقابت‌های ریاست جمهوری - از اقبال بیشتری...
رضا نامجو: جامعه احساس می‌کند دو طرف ترازو تعادل ندارد/ با توقیف ماشین حق شهروندی تضییع می‌شود/ اگر طرح نور خواست مردم است، اثبات شود
گفت و گوی ویژه جامعه پلاس با یک وکیل پایه یک درباره طرح نور

رضا نامجو: جامعه احساس می‌کند دو طرف ترازو تعادل ندارد/ با توقیف ماشین حق شهروندی تضییع می‌شود/ اگر طرح نور خواست مردم است، اثبات شود

جامعه پلاس در یک گفت و گوی ویژه به سراغ موضوع طرح نور رفته و سوالاتی را با دکتر رضا نامجو، وکیل پایه یک دادگستری مطرح کرده که می‌خوانید.

اخراجی‌های استقلال

جز دو ستاره خارجی استقلال که فعلا مشغول استراحت هستند و منتظرند تا سرمربی جدید آبی‌ها مشخص شود، چه کسانی از استقلال اخراج می‌شوند؟

کد خبر: ۱۵۱۱۶۲
۱۳:۱۹ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۲

اخراجی‌های استقلال

 

دیدارنیوز: رافائل سیلوا و کوین یامگا دو بازیکن خارجی استقلال هستند که طی روز‌های گذشته شایعات زیادی درباره آن‌ها مطرح شده است. این دو بازیکن به واسطه عملکرد خوب خود در استقلال با پیشنهاد‌هایی از کشور‌های دیگر مواجه شده‌اند و شاید با شرایطی که برای استقلال به وجود آمده، بدشان نیاید در کشور دیگری به کار خود ادامه بدهند.

با این وجود یامگا دو سال دیگر و سیلوا یک سال دیگر از قراردادشان با استقلال باقی مانده و هر تصمیمی که بخواهند بگیرند، باید با نظر باشگاه باشد.

دو خارجی استقلال فعلا در کشور‌های خود مشغول گذراندن تعطیلات و استراحت هستند. البته یامگا به واسطه مصدومیتی که داشت مراحل درمانی خود را نیز سپری می‌کند. آنها، اما منتظر تعیین تکلیف نیمکت استقلال هستند تا بتوانند راحت‌تر درباره آینده خود تصمیم بگیرند. اگر سرمربی جدید استقلال سیلوا و یامگا را بخواهد، قطعا این دو بازیکن چاره‌ای جز بازگشت به ایران و حضور در تمرینات ندارند.

در بحث مالی نیز پرداختی باشگاه استقلال به یامگا و سیلوا به گونه‌ای بوده که آن‌ها حق فسخ یک طرفه قرارداد خودرا ندارند و همه موضوعات درباره فصل آینده شان با هماهنگی باشگاه استقلال باید صورت بگیرد.

 

9 صبح

برچسب ها: استقلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی