تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۶ هزار و ۲۶۹ رسید

کرونا در ایران؛ شناسایی ۸ بیمار جدید

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته هشت بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه یک بیمار نیز در این بازه زمانی جان خود را از دست داد.

کد خبر: ۱۵۰۶۴۱
۱۷:۲۱ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۲

شناسایی ۸ بیمار جدید کرونا در کشور

دیدارنیوز: از دیروز تا امروز ۱۵ خردادماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هشت بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۹۵۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۶ هزار و ۲۶۹ رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۷۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون نیز ۵۶ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۴۲۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۳۴۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۴۹۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۲۵۹ دُز رسید.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا نیست، ۶۵ شهر در وضعیت زرد و ۳۸۳ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی