تیتر امروز

امر به معروف باید در ساختار‌های حاکمیتی باشد نه برای چهار تا تار مو/تقیه‌ی علماء دین را حفظ نمی‌کند/ نباید با کل دنیا مقابله می‌کردیم
در سی‌ و پنجمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام اکبرنژاد مطرح شد:

امر به معروف باید در ساختار‌های حاکمیتی باشد نه برای چهار تا تار مو/تقیه‌ی علماء دین را حفظ نمی‌کند/ نباید با کل دنیا مقابله می‌کردیم

در سی‌ و پنجمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام محمدتقی اکبرنژاد مجتهد و مدرس حوزه، در ادامه موضوع "نقش خدا و مردم در تحولات اجتماعی" به تاثیر تقیه در کنش علماء دین پرداختیم.
محموله‌های خطرناک یا کالا‌های معمولی؟/ امیدواری پس از دور سوم مذاکرات/ زلزله ژئوپلیتیکی در خاورمیانه
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

محموله‌های خطرناک یا کالا‌های معمولی؟/ امیدواری پس از دور سوم مذاکرات/ زلزله ژئوپلیتیکی در خاورمیانه

این هشتاد و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
صادق زیباکلام: تندروها به سرمایه‌گذاران گفتند گول لبخند روحانی و ظریف را نخورید/ برجام قبل از خروج ترامپ مرده بود/ می‌شد زودتر مذاکره کرد اما ...
گفت‌وگوی دیدار در برنامه ایرانشهر با یک تحلیلگر مسایل سیاسی

صادق زیباکلام: تندروها به سرمایه‌گذاران گفتند گول لبخند روحانی و ظریف را نخورید/ برجام قبل از خروج ترامپ مرده بود/ می‌شد زودتر مذاکره کرد اما ...

دیدارنیوز در روزی که سومین دور از مذاکرات تهران و واشنگتن در شهر مسقط برگزار شد، میزبان صادق زیباکلام استاد دانشگاه و تحلیلگر مسایل سیاسی در برنامه ایرانشهر بود.

شیائومی در فصل اول ۲۰۲۳ چقدر فروخت؟

شرکت شیائومی در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ با سهم بازار ۱۱.۳ درصدی، پس از اپل و سامسونگ در جایگاه سوم قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۵۰۱۸۴
۱۱:۴۱ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲

شیائومی در فصل اول ۲۰۲۳ چقدر فروخت؟

دیدارنیوز: شیائومی گزارش مالی خود را برای سه ماهه اول ۲۰۲۳ منتشر کرد و اعداد و ارقام برای سازنده چینی امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

این شرکت بین ژانویه تا مارس ۲۰۲۳، ۵۹۴.۸ میلیون کاربر فعال ماهانه داشت و تا زمان انتشار این اطلاعیه توانست به ۶۰۰ میلیون کاربر برسد.

شیائومی در سه ماهه اول ۲۰۲۳ با سهم بازار ۱۱.۳ درصد در رتبه سوم قرار گرفت، اما اپل و سامسونگ که پیشتاز هستند، تقریباً دو برابر تعداد گوشی‌های خود را بین ژانویه تا مارس به فروش رساندند.

این شرکت در بازار داخلی خود با رشد ۲۲.۲ درصدی از نظر واحد‌های فروخته شده بهبود یافت، اما vivo موفق شد از آن پیشی بگیرد و شیائومی را در رتبه چهارم قرار دهد. اپل اول شد و Oppo دوم شد.

کل درآمد ۵۹.۵ میلیارد یوان (۸.۴۳ میلیارد دلار) و سود خالص تعدیل شده ۳.۲ میلیارد یوان (۴۵۰ میلیون دلار) بود، اما اگر هزینه‌های مربوط به کسب و کار خودرو‌های برقی هوشمند را در نظر بگیریم، این رقم در واقع به ۱.۱ میلیارد یوان (۱۵۰ میلیون دلار) می‌رسد.

شیائومی شرکتی است که در AIoT نیز سرمایه گذاری می‌کند، هوش مصنوعی به مجموعه دستگاه‌هایی گفته می‌شود که کار‌های خاص را بدون هیچ گونه تعامل انسانی انجام می‌دهد؛ و تقریباً برای خودش تصمیم می‌گیرد و اکنون اصطلاح AIoT در حال استفاده است. تعداد دستگاه‌های متصل به ۶۱۸ میلیون دستگاه افزایش یافته است که ۱۲.۳ میلیون کاربر دارای ۵ یا بیشتر از این دستگاه‌ها هستند. درآمد حاصل از لوازم خانگی هوشمند بزرگ، مانند یخچال، تهویه مطبوع، و ماشین لباسشویی، سالانه ۶۰ درصد افزایش یافته است. ۲.۸ میلیون تلویزیون ارسال شد و شیائومی را در بین ۵ شرکت برتر تلویزیون‌های هوشمند قرار داد.

همچنین شیائومی در حال برنامه‌ریزی برای کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای حداقل ۷۰ درصد تا سال ۲۰۳۰ و ۹۸ درصد تا سال ۲۰۴۰ است و مسیری را برای دستیابی به انتشار خالص صفر تعیین می‌کند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
امروز سه‌شنبه ۰۹ ارديبهشت
امروز سه‌شنبه ۰۹ ارديبهشت
امروز سه‌شنبه ۰۹ ارديبهشت
امروز سه‌شنبه ۰۹ ارديبهشت