تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران مطرح کرد

فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی در شهرداری تهران/ «زاکانی» گزارش خود را ارایه دهد

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران از شهرداری تهران درخواست کرد که جزییات کشف پرونده فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی در این شهرداری منتشر شود. او با بیان اینکه این عدد برایم عجیب و تکان دهنده بود، گفت: زاکانی با سخنان خود وجود چنین پرونده‌ای را تأیید کرد و ما منتظر هستیم که گزارشی را در این خصوص به شورای شهر ارائه بدهد و یا در راستای تنویر افکار عمومی، جزئیات بیشتری از این پرونده را منتشر کنند.

کد خبر: ۱۵۰۱۵۴
۱۱:۰۸ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۲

درخواست از شهرداری تهران؛ جزییات فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی منتشر شود

دیدارنیوز: عضو شورای شهر تهران در مورد کشف پرونده فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی در شهرداری تهران خواستار ارائه گزارشی از سوی شهرداری به شورای شهر شد و بر انتشار جزئیات بیشتر پرونده تأکید کرد.

ناصر امانی، در خصوص سرانجام پرونده فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی که شهردار تهران و سخنگوی شهرداری در خصوص آن صحبت کرده بودند، گفت: در ابتدا سخنگوی شهرداری تهران اعلام کردند که پرونده فسادی در شهرداری تهران کشف کردند که به اندازه نصف بودجه شهرداری یعنی حدود ۲۰ هزارمیلیارد تومان است که این عدد برایم عجیب و تکان دهنده بود.

وی با تاکید بر اینکه شهردار تهران نیز در مصاحبه مطبوعاتی خود از این پرونده ۲۰ هزار میلیاردی سخن گفتند، افزود: زاکانی با سخنان خود وجود چنین پرونده‌ای را تأیید کرد و ما منتظر هستیم که گزارشی را در این خصوص به شورای شهر ارائه بدهد و یا در راستای تنویر افکار عمومی، جزئیات بیشتری از این پرونده را منتشر کنند.

امانی در پاسخ به این سوال که آیا از شهرداری درخواست جزئیات پرونده را داشتید؟ گفت: در فضای رسانه‌ای از آن‌ها خواستیم که گزارش را به اعضای شورای شهر تهران به عنوان نماینده مردم ارائه بدهند؛ اما تاکنون که مطلبی به ما نرسیده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی