تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

آمار کرونا در ایران؛ فوتی‌ها ادامه دارد

وزارت بهداشت اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، ۷۶ بیمار جدید به لیست کرونایی‌های ایران اضافه شده‌اند و متاسفانه ۸ نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر: ۱۴۹۵۵۴
۱۵:۵۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

آمار کرونا در ایران؛ فوتی‌ها ادامه دارد

دیدارنیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۷۶ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه هشت بیمار نیز در این بازه زمانی جان خود را از دست دادند.

از دیروز تا امروز ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۱۰ هزار و ۷۵۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۲۱۲ رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۷۴۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۳۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۶ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۶۸۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۷۱۹ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۴۴۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۸۳۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۹۹۸ دُز رسید.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز کرونا نیست، هفت شهر در وضعیت نارنجی، ۱۰۶ شهر در وضعیت زرد و ۳۳۵ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی