تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
لهستانی‌ها این طمع روس‌ها را به خوبی می‌شناسند

هشدار رئیس‌جمهور لهستان درباره پیروزی روسیه در جنگ

آندژی دودا، رئیس‌جمهوری لهستان می‌گوید که اگر روسیه در جنگ اوکراین پیروز شود، دیگر نمی‌توان این کشور را متوقف کرد و پوتین به سایر کشور‌ها حمله خواهد کرد.

کد خبر: ۱۴۸۲۲۵
۱۱:۱۲ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۲

هشدار رئیس‌جمهور لهستان درباره پیروزی روسیه در جنگ

دیدارنیوز: رئیس‌جمهوری لهستان ضمن تاکید مجدد نسبت به ارسال تمامی کمک‌های نظامی به اوکراین، اعلام کرد که اگر روسیه پیروز شود، دیگر نمی‌توان این کشور را متوقف کرد و به سایر کشور‌ها حمله خواهد کرد.

به نقل از پایگاه اوکراینسکا پراودا، آندژی دودا، رئیس‌جمهوری لهستان طی یک کنفرانس مطبوعاتی با همتای ایتالیایی خود عنوان کرد: اگر به اوکراین کمک نکنیم، روسیه در این جنگ پیروز خواهد شد و این قدم اول روسیه برای گسترش قلمرو خود در اروپا خواهد بود.

وی در ادامه ادعاهایش افزود: لهستانی‌ها این طمع روس‌ها را به خوبی می‌شناسند؛ طمع نسبت به حکمرانی سایر مردم، به بردگی گرفتن مردم و محروم کردن آن‌ها از توانایی‌هایشان. به همین دلیل است که ما از اوکراین تماما دفاع و همسایه‌های خود را درک می‌کنیم. آن‌ها (اوکراینی‌ها) افرادی هستند که می‌خواهند از آزادی و استقلال خود به هر قیمتی دفاع کنند.

دودا تاکید کرد: ما از آن‌ها حمایت می‌کنیم و به این کار ادامه خواهیم داد. همچنین از کل جامعه جهانی می‌خواهیم تا به اوکراین کمک کنند تا این جنگ بدون پیروزی روسیه تمام شود. روسیه نمی‌تواند در این جنگ پیروز شود. اگر روسیه پیروز شود، به سایر کشور‌های دیگر حمله خواهد کرد.

همچنین، طبق گفته‌های او، لهستان و ایتالیا به طور مشترک از عضویت آتی اوکراین و کشور‌های حوزه بالکان در اتحادیه اروپا حمایت می‌کند.

رئیس‌جمهوری لهستان در پایان گفت: اوکراینی‌ها می‌خواهند با ما باشند، سمت غرب باشند. آن‌ها به جامعه ما تعلق دارند و ما باید مسیر را برای عضویت آن‌ها در این جامعه هموار کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی