تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

حضور پسر حداد عادل در هیئت مدیره یکی از شرکت‌های سازمان تامین اجتماعی

نگاهی به صورت‌های مالی یکی از شرکت‌های تامین اجتماعی نشان می‌دهد که فریدالدین حدادعادل فرزند رپیس سابق مجلس در این شرکت حضور دارد.

کد خبر: ۱۴۸۲۰
۱۱:۱۹ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - تامین اجتماعی یکی از بزرگترین مجموعه های مالی کشور است که سهام دار بسیاری از شرکت ها در حوزه های مختلف می باشد. این سازمان زیرمجموعه های فراوانی دارد و به همین خاطر همواره یکی از مهم ترین پست ها در همه دولت ها بوده است تا جایی که علی ربیعی وزیر سابق کار از پیشنهاد چند ده میلیاردی برای دادن ریاست شستا خبر داده بود.

نگاهی به یکی از شرکت های فعال زیرمجموعه تامین اجتماعی نشان می دهد که فریدالدین حدادعادل که چندی پیش به خاطر حواشی مدرسه فرهنگ مورد توجه قرار گرفته بود در یک شرکت تامین اجتماعی حضور دارد.

نام این موسسه، آتیه آهنگ است که شامل 5 عضو هیات مدیره است. موسسه املاک و مستقلات تامین اجتماعی یکی از این اعضا است که فرید حداد عادل به نمایندگی از این شرکت عضوی از هیات مدیره آتیه آهنگ است. همان طور که مشخص است امضای وی در صورت مالی سال 96 این موسسه را مشاهده می کند.

ظاهرا اختلاف سلایق در هر چه اثر بگذارد در حضور برخی افراد در مجموعه های دولتی تاثیر خاصی ندارد چه این که هم غلامعلی حداد عادل و هم پسر او جزء مخالفان دولت هستند اما فرزند حداد عادل چندین سال است که در سازمان تامین اجتماعی دولت روحانی حضور دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
ایشان ژن خوب پشت پرده صدا و سیما هم هستند
سلوا کی نژاد
|
-
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
0
کاش من هم یک ژن خوب بودم. معادل این متن همان : کاش من هم یک بسیجی بودم در زمان جنگ بود، ولی این کجا و آن کجا!!!
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی