تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

دیدار پادشاه عربستان با رئیس جمهور عراق در ریاض

رئیس جمهور عراق در جریان دیدار با پادشاه عربستان درخصوص راه‌های تقویت روابط دوجانبه و تحولات منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد خبر: ۱۴۸۰۱
۱۰:۲۹ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - برهم صالح، رئیس جمهور عراق در دیدار با سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان به بررسی شماری از پرونده‌های منطقه‌ای و در راس آن یمن پرداخت.

خبرگزاری رسمی عربستان "واس" در گزارشی اعلام کرد که ملک سلمان در دیدار با رئیس جمهور عراق در ریاض به بررسی روابط دوجانبه و راه‌های تقویت و توسعه آن در زمینه‌های مختلف و همچنین تحولات منطقه پرداخت.

این خبرگزاری به مدت زمان سفر برهم صالح به عربستان اشاره‌ای نکرد.

برهم صالح سفر منطقه‌ای خود را از کویت آغاز کرد و پس از آن به امارات، اردن، ایران و عربستان رفته است. این نخستین سفر خارجی وی از زمان انتصابش به عنوان رئیس جمهوری عراق در دوم اکتبر سال جاری میلادی است.

عراق به دنبال جذب حمایت کشورهای خارجی برای بازسازی کشور است که به دلیل جنگ با گروه تروریستی داعش از سه سال پیش آسیب‌های زیادی دیده است.

از سوی دیگر، طبق گفته مسئولان، محمد علی حکیم، وزیر خارجه عراق که همراه برهم صالح به این کشور سفر کرده بود با عادل الجبیر، همتای سعودی خود نشستی جداگانه داشته است.

روابط عربستان و عراق پس از دهه‌ها تنش در چند سال اخیر بهبود یافته است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی