تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

پسر «نتانیاهو» در دادگاه محکوم شد

یائیر نتانیاهو فرزند نخست وزیر اسرائیل، با حکم یک دادگاه در پرونده شکایت عضو سابق کنست به پرداخت ۷۰ هزار شِکِل غرامت محکوم شده است.

کد خبر: ۱۴۷۳۱۸
۱۲:۴۱ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲

پسر «نتانیاهو» در دادگاه محکوم شد

دیدارنیوز: یک دادگاه، یائیر نتانیاهو فرزند نخست وزیر اسرائیل را در پرونده شکایت عضو سابق کنست به پرداخت غرامت محکوم کرد.

تسنیم نوشت: «یک دادگاه در اراضی اشغالی «یائیر نتانیاهو» پسر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل را در پرونده شکایت «استاو شبیر» عضو سابق کنست، به پرداخت غرامت محکوم کرد.

وب سایت عبری والا اعلام کرد که یک دادگاه در اراضی اشغالی علیه پسر نتانیاهو حکم صادر کرد.

این وب اسرائیلی تاکید کرد که این دادگاه یائیر نتانیاهو را به پرداخت ۷۰ هزار شِکِل (واحد پولی اسرائیل) غرامت به «استاو شفیر» نماینده سابق کنست محکوم کرد.

استاو شفیر در سال ۲۰۲۱ شکایتی علیه پسر نتانیاهو مطرح کرد و از دادگاهی در اراضی اشغالی خواست تا وی را به دلیل انتشار افترا به پرداخت غرامت ۱۴۳۶۰۳ شِکِل و همچنین ۱۲۰ هزار شِکِل دیگر نیز به دلیل آزار جنسی محکوم کند.

صدور حکم علیه یائیر نتانیاهو در صورتی صادر شده که اخیرا بنیامین نتانیاهو طرح اصلاحات قضایی را مطرح کرد که احزاب مخالف، معتقدند نتانیاهو اساساً به دلیل اینکه دست کم در ۵ پرونده قضایی با اتهاماتی نظیر «سوء استفاده از قدرت»، «سوء استفاده از اعتماد عمومی»، «دریافت رشوه» و «کلاهبرداری» روبه‌روست، وزارت دادگستری را به انجام اصلاحات قضایی موظف کرده است.

از زمان روی کار آمدن کابینه راست‌افراطی بنیامین نتانیاهو در اراضی اشغالی، آشوب و تنش و درگیری، عناوین اصلی هستند که می‌توان اوضاع صهیونیست‌ها را با آن توصیف کرد. از دو ماه قبل تظاهرات گسترده‌ای علیه نتانیاهو و کابینه وی در مناطق مختلف فلسطین اشغالی به راه افتاده و این اعتراضات طی روز‌های گذشته بعد از تصمیم جنجالی بنیامین نتانیاهو برای برکناری «یوآو گالانت» وزیر دفاع اسرائیل به اوج خود رسید.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی