تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
۲۳۰ حادثه رانندگی با ۲۰ فوتی و ۳۹۴ مصدوم

افزایش مصدومان سوانح رانندگی در سیستان و بلوچستان

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با بیان اینکه آمار مصدومان سوانح رانندگی در مراکز درمانی جنوب سیستان و بلوچستان رو به افزایش است از عموم مردم خواست از عجله هنگام رانندگی خودداری کنند.

کد خبر: ۱۴۷۱۸۱
۱۸:۵۷ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۲

افزایش مصدومان سوانح رانندگی در سیستان و بلوچستان

دیدارنیوز: خداداد اسدی با بیان اینکه آمار مصدومان سوانح رانندگی در مراکز درمانی جنوب سیستان و بلوچستان رو به افزایش است از عموم مردم خواست از عجله هنگام رانندگی خودداری کنند و اظهار داشت: از ابتدای نوروز تاکنون ۲۳۰ حادثه رانندگی در منطقه بلوچستان رخ داده که در پی آن ۲۰ نفر در صحنه تصادف فوت و ۳۹۴ نفر مصدوم شده‌اند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: تمام کلینیک‌های تخصصی و بخش‌ها و تخت‌های مراکز درمانی و نیرو‌های درمانی تحت پوشش این دانشگاه آماده خدمات‌رسانی در ایام نوروز هستند.

وی با بیان اینکه طی ۱۰ روز گذشته در کل حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ۲۰ هزار و ۳۱۵ بیمار مراجعه کننده داشتیم که از این تعداد یک هزار و ۸۰۸ نفر در بخش‌های اورژانس بستری شدند، افزود: آمار بیماران بستری این مراکز ۵۰ درصد افزایش یافته است.

اسدی با بیان اینکه در روز‌های کنونی که مردم در حال رفت و آمد‌های عید نوروز هستند متأسفانه آمار بیماران سوانح و تصادفات نیز رو به افزایش است، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم در زمان رانندگی عجله نداشته باشندو اینکه در مسافرت‌های نوروزی استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی را نباید فراموش کنند.

وی با اشاره به افزایش آمار حوادث ترافیکی در هفته نخست تعطیلات نوروز، گفت: افزایش سرعت در رانندگی و خواب‌آلودگی عوامل اصلی هستند که موجب می‌شوند شاهد حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر باشیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی