تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
پس از چند هفته شایعه و نتایج پرنوسان در تاتنهام

کونته سرانجام کنار کشید

آنتونیو کونته که مشخص بود هر روز بیشتر هدایت تاتنهام را بر عهده داشته باشد، بیشتر زجر می‌کشد، پیش از آغاز بازی‌های ملی در فیفادی ماه مارس لندن را به مقصد تورین ترک کرد.

کد خبر: ۱۴۷۱۳۹
۱۰:۲۲ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۲

کونته سرانجام کنار کشید

دیدارنیوز: سرانجام اتفاقی که فوتبالدوستان در سراسر جهان انتظارش را می‌کشیدند، رخ داد.

آنتونیو کونته با تاتنهام رسماً به انتهای راه رسید و از این پس او را روی نیمکت اسپرز نخواهیم دید. جدایی کونته از تاتنهام در این مقطع از فصل، اما نه با حکم اخراج بلکه همراه با فسخ توافقی قرارداد بود و رابطه‌ای که هرگز نباید آغاز می‌شد، نه دوستانه، اما به مسالمت‌آمیزترین شکل ممکن پس از ۱۶ ماه به پایان رسید.

کونته که مشخص بود هر روز بیشتر هدایت تاتنهام را بر عهده داشته باشد، بیشتر زجر می‌کشد، پیش از آغاز بازی‌های ملی در فیفادی ماه مارس لندن را به مقصد تورین ترک کرد تا پس از سپری کردن ۶ ماه جهنمی در کنار خانواده‌اش باقی بماند و به استراحت بپردازد.

کونته در شرایطی هدایت تاتنهام را واگذار کرد که هرگز سابقه نداشته مرد ایتالیایی دستانش را به نشانه تسلیم بالا ببرد و به جای دریافت غرامت از مدیران بابت اخراجش، توافقی قراردادش را فسخ کند. او یکی از پردرآمدترین سرمربیان جهان از نظر دریافت غرامت اخراج بود، اما اکنون خسته‌تر از آن است که به چنین مواردی اهمیت دهد. او تنها بخشی از مبلغ قراردادش را دریافت کرده و سپس خودکار را به قصد امضای فسخ قرارداد روی کاغذ غلتانده است.

درحالی که بسیاری رسانه‌ها پیش‌بینی می‌کنند دون آنتونیو از هم‌اکنون به دنبال مقصد جدید، از رم گرفته تا اینتر و یوونتوس می‌گردد، به نظر نمی‌رسد او را فعلاً در کنار زمین ببینیم و تا تابستان، هرگونه گمانه‌زنی در رابطه با آینده او بیهوده است. ناگلزمن، گزینه بلند مدت و دائمی سران تاتنهام برای سپردن سکان هدایت تیمشان به دست اوست، اما تا پایان فصل، قرار است کریستین استلینی، دستیار سابق کونته به همراه رایان میسون هدایت اسپرز تا پایان فصل و در ۱۰ بازی باقی مانده از لیگ برتر انگلیس را بر عهده داشته باشد. هدف این تیم، کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود تا با تقویت تیم تحت نظر سرمربی جدید در تابستان پیش‌رو، آماده رقابت برای فتح جام پس از ۱۶ سال شوند.

کونته در ۷۶ بازی هدایت تاتنهام را بر عهده داشت و موفق شد تنها در ۴۱ بازی پیروز میدان لقب گیرد. با صرف نظر از ۴ سال ابتدایی دوران مربیگری کونته در تیم‌های سطح پایینی، چون آرتزو، باری و سیه نا، تاتنهام بدترین تجربه کونته در دوران سرمربیگری بود و نرخ پیروزی‌اش در زمانی که سکان هدایت این تیم را در دست داشت، به ۵۴ درصد هم نرسید. دون آنتونیو روی نیمکت یوونتوس، چلسی و اینتر، بیش از صد بازی دوام آورده بود و علاوه بر فتح حداقل یک جام معتبر، موفق شده بود حداقل نرخ پیروزی ۶۰ درصد را به ثبت برساند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی