تیتر امروز

دور دوم گفتگو‌های ایران و آمریکا در رم آغاز شد/ دیدار گروسی با وزیر خارجه ایتالیا پیش از آغاز مذاکرات
مذاکرات تهران و واشنگتن امروز در رم ایتالیا (بروز رسانی می‌شود)

دور دوم گفتگو‌های ایران و آمریکا در رم آغاز شد/ دیدار گروسی با وزیر خارجه ایتالیا پیش از آغاز مذاکرات

دور دوم مذاکرات ایران و آمریکا که گفته می‌شود غیر مستقیم است، امروز شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۴ در سفارت عمان در رم ایتالیا برگزار می‌شود. دور اول مذاکرات در مسقط عمان مثبت و سازنده عنوان شد و باید...
پشت‌پرده مذاکرات تهران – واشنگتن/ زنگ خطر برای نظام سلامت/ کالابرگ زیر ذره‌بین؛ حمایت یا محدودیت؟
مجله اقتصادی دیدارنیوز با اجرای لیلا قصاب‌زاده

پشت‌پرده مذاکرات تهران – واشنگتن/ زنگ خطر برای نظام سلامت/ کالابرگ زیر ذره‌بین؛ حمایت یا محدودیت؟

این یازدهمین برنامه مجله اقتصادی دیدارنیوز است که با اجرای لیلا قصاب‌زاده به بررسی آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان در هفته گذشته می‌پردازد و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم شما مخاطبان...
چشم از بعضی‌ها برندارید!
افاضات اضافه

چشم از بعضی‌ها برندارید!

عوام‌الملک در نامه‌ای جدید به مسعود، دلیل اینکه مدتی است که به او نامه ننوشته را توضیح داده و از مسعود خواسته چشم از برخی خواص برندارد.

انتقاد شدید سخنگوی کمیسیون آموزش از نحوه رتبه‌بندی معلمان

رضا حاجی پور، سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با انتقاد شدید از نحوه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان گفت: متأسفانه رتبه بندی معلمان تا کنون به نحوی بوده که به هیچ عنوان عدالت رعایت نشده و مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری برخی از معلمان در رتبه آن‌ها لحاظ نشده است.

کد خبر: ۱۴۶۸۲۶
۱۳:۲۳ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

انتقاد شدید سخنگوی کمیسیون آموزش از نحوه رتبه‌بندی معلمان

دیدارنیوز: سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به نحوه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، تصریح کرد: نحوه اجرای این قانون با آن چیزی که در مجلس و کمیسیون آموزش به تصویب رسید، تفاوت دارد و حتما وزیر آموزش و افرادی که در رتبه‌بندی معلمان نقش دارند، باید پاسخگوی این وضعیت باشند.

رضا حاجی پور با انتقاد شدید از نحوه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، به خانه ملت گفت: بر اساس مستندات و گزارش‌های واصله از معلمان عزیز متأسفانه رتبه بندی معلمان تا کنون به نحوی بوده که به هیچ عنوان عدالت رعایت نشده و مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری برخی از معلمان در رتبه آن‌ها لحاظ نشده است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود اینکه مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون آموزش ساعت‌ها برای نحوه رتبه بندی معلمان وقت گذاشت و برای تجربه معلم امتیاز خوبی قائل شدیم، چطور ممکن است که یک معلم با ۳۰ سال تجربه و مدرک لیسانس رتبه ۲ را اخذ کند.

وی با بیان اینکه کارگزینی آموزش و پرورش مدارک تحصیلی تمامی معلمان را دارد، ادامه داد:، اما بسیاری از مدارک تحصیلی در رتبه بندی معلمان کمتر درج شده و این نحوه اجرای قانون بسیاری از معلمان را ناراضی کرده است.

حاجی پور تصریح کرد: مجلس در سال گذشته ۳۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفت و امسال نیز این موضوع در بخش حقوق و مزایای معلمان دیده شده، اما نحوه اجرای آن به نحوی بوده که بسیاری از معلمان نسبت به اجرای آن اعتراض دارند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس تأکید کرد: مجلس یازدهم این قانون مهم را پس از حدود ۱۲ سال معطلی و کشمکش بین دولت و مجلس مصوب کرد، ولی شیرینی تصویب این قانون با اجرای بد آن به کام معلمان تلخ شده است.

وی ادامه داد: به همین علت مجلس و کمیسیون آموزش تمام قد حامی معلمان خواهد بود و با جدیت نسبت به اصلاح روند اجرای این قانون با دعوت از وزیر آموزش و پرورش موضوع را پیگیری خواهد کرد.

ارسال نظرات
امروز شنبه ۳۰ فروردين
امروز شنبه ۳۰ فروردين
امروز شنبه ۳۰ فروردين
امروز شنبه ۳۰ فروردين
پرطرفدارترین ها