تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

سردار جعفری: ۵ نفر از مرزبانان ایرانی آزاد شدند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام آزادی ۵ مرزبان ایرانی در پاکستان گفت: امید زیادی به آزادی تمام گروگان‌ها داریم.

کد خبر: ۱۴۵۵۷
۱۳:۴۲ - ۲۴ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سردار جعفری در نشست با خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده برای آزادی ۲۵ نفر از کسانی که در میرجاوه به گروگان گرفته شده‌اند، گفت: تاکنون ۵ یا ۶ نفر آزاد شده‌اند و قرار است نیروهای پاکستانی آن‌ها را به کشورمان تحویل دهند.

وی ادامه داد: نیروهای تروریستی خواهان آزادی تعدادی از نیروهای خود در کشور ما هستند؛ برای همین تمامی گروگانها را آزاد نکردند با این حال جمهوری اسلامی و دولت پاکستان ضمن رد درخواست‌های آنها تلاش‌های خود را برای آزادی تمامی گروگان‌های ایرانی دارند.

وی تأکید کرد: این تلاش‌ها زمان بر است اما نگران نباشید چون به فضل خداوند متعال امید زیادی برای آزادی آنها داریم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی