تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

همدان؛ رکورددار سردترین مرکز استان

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: دو روز متوالی است که همدان، سردترین مرکز استان کشور می‌شود.

کد خبر: ۱۴۵۱۹۵
۱۰:۲۹ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱

همدان؛ رکورددار سردترین مرکز استان

دیدارنیوز: روح‌الله زاهدی اظهار کرد: روز گذشته همدان با ثبت دمای منفی ۱۶ درجه سانتی‌گراد، سردترین مرکز استان در کشور بود و بیشینه دما در این شهر از منفی ۱ درجه سانتی‌گراد بالاتر نیامد.

وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، همدان با منفی ۱۵ درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین نقطه استان به ثبت رسید و ملایر، اسدآباد و تویسرکان با ۴ درجه سانتی‌گراد به عنوان گرم‌ترین نقاط استان گزارش شدند.

زاهدی به ایسنا گفت: یکی از دلایل هوای سرد، بارش برفی است که در استان داشتیم و تا پایان هفته کماکان این هوای سرد وجود دارد و ماندگار است.

وی با اشاره به ورود یک سامانه بارشی جدید از امشب به استان، توضیح داد: این سامانه عمدتاً به صورت برف و بیشتر در جنوب شرقی استان فعال خواهد بود.

زاهدی ادامه داد: با ورود این سامانه مقداری دما افزایش پیدا می‌کند، اما پس از آن هوای سرد، پایداری و افزایش آلاینده‌ها را در اوایل هفته آینده خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: مه‌گرفتگی و کولاک در جاده‌ها و گردنه‌ها از دیگر پدیده‌های جوی در استان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی