تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
فدراسیون آمار و تاریخ اعلام کرد

فولاد برترین تیم سال ۲۰۲۲ ایران شد؛ جای خالی پرسپولیس

بر اساس اعلام فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال، تیم فولاد خوزستان که عملکرد درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ ارائه کرد و به جمع ۱۶ تیم پایانی این رقابت‌ها راه یافت، با کسب جایگاه ۲۱۳ جهان و ۱۲ آسیا برترین تیم ایرانی رده‌بندی به شمار می‌رود.

کد خبر: ۱۴۳۷۹۵
۱۳:۲۶ - ۲۸ دی ۱۴۰۱

فولاد برترین تیم سال ۲۰۲۲ ایران شد

دیدارنیوز: فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال، فولاد خوزستان را بهترین تیم باشگاهی کشورمان در سال گذشته میلادی می‌داند.

فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) بر حسب نظر کارشناسان خود و عملکرد تیم‌ها در سال ۲۰۲۲ میلادی، رده‌بندی ۵۰۰ تیم باشگاهی برتر جهان در این سال را اعلام کرد.

تیم‌های برزیلی فلامنگو و پالمیراس با ۲۹۹ و ۲۸۴ امتیاز، جایگاه‌های اول و دوم این رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند. تیم‌های لیورپول، چلسی، منچسترسیتی و رئال مادرید نیز به ترتیب در رتبه‌های سوم تا ششم جای دارند.

فولاد خوزستان که عملکرد درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ ارائه کرد و به جمع ۱۶ تیم پایانی این رقابت‌ها راه یافت، با کسب جایگاه ۲۱۳ جهان و ۱۲ آسیا برترین تیم ایرانی رده‌بندی به شمار می‌رود.

سپاهان اصفهان با ۶۵.۵ امتیاز، در جایگاه ۳۰۸ دنیا جای دارد و تیم بیستم آسیا و دوم ایران محسوب می‌شود. استقلال، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هم با کسب ۵۱.۵ امتیاز، در رده ۴۶۱ جهان و سوم ایران دیده می‌شود.

پرسپولیس که در صدر جدول لیگ برتر ایستاده، از نگاه سایت IFFHS جایی در میان ۵۰۰ تیم نخست جهان ندارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی