تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.
وزیر بهداشت خبر داد

قرنطینه در دستور کار نیست

وزیر بهداشت گفت: سیاست ما کم کردن سفر‌ها و قرنطینه مردم نیست و به وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد کرده‌ایم که در هواپیما و اتوبوس و قطار و فضا‌های بسته، مسافران حتما از ماسک استفاده کنند.

کد خبر: ۱۴۲۹۹۹
۱۲:۱۳ - ۱۴ دی ۱۴۰۱

قرنطینه در دستور کار نیست

دیدارنیوز: بهرام عین‌اللهی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: در دو هفته گذشته سویه‌های اومیکرون شامل BQ۱ و BQ۱.۱ در کشور وجود دارند که سرعت انتشار بالایی دارند و برای پیشگیری بهترین راه این است که افرادی که ۶ ماه از آخرین دوز واکسن شان گذشته حتما نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند و در فضای بسته نیز استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی ضرورت دارد.

وی افزود: به وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد کرده‌ایم که در هواپیما و اتوبوس و قطار و فضا‌های بسته، مسافران حتماً از ماسک استفاده کنند.

وزیر بهداشت گفت: همه انواع پلتفرم‌های واکسن را در کشور داریم و هر ۶ نوع پلتفرم در کشور تولید می‌شود و نزدیک به ۵۰ میلیون دوز واکسن ذخیره در کشور داریم.

عین‌اللهی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا مسافرت‌های نوروزی محدود خواهد شد؟ تصریح کرد: سیاست ما کم کردن سفر‌ها و قرنطینه مردم نبوده و نیست و از سیستم قرنطینه هوشمند استفاده می‌کنیم که طبق آن، فروش بلیت به افرادی که واکسن نزده‌اند محدود و ممنوع می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی