تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.
سرپرست معاونت راهداری جنوب استان اعلام کرد

بارش باران و برف در محور‌های جنوب استان کرمان

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان، با بیان اینکه در حال حاضر در اکثر محور‌های جنوب شاهد بارش باران هستیم، گفت: برف در محور‌های کوهستانی شهرستان جیرفت در حال باریدن است، اما تردد جریان دارد.

کد خبر: ۱۴۲۶۶۴
۱۵:۴۲ - ۰۷ دی ۱۴۰۱

بارش باران و برف در محور‌های جنوب استان کرمان

 

دیدارنیوز: وحید میرافضلی با اشاره به بارش‌های اخیر از مردم و رانندگان خواست با توجه به شرایط خاص در زمان بارندگی نسبت به اطلاعیه‌های صادر شده از طرف مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل این اداره کل و روابط عمومی توجه لازم را داشته باشند و در صورت لزوم به تردد در محور‌های ارتباطی قبل از عزیمت شرایط جوی جاده‌ها را از طریق تماس با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل جویا شوند.

وی افزود: با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی مبنی بر آغاز ناپایداری‌های جوی در استان مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان با تجهیز امکانات در راهدارخانه‌ها و گشت‌های راهداری آمادگی کامل دارد تا در زمان بارش برف و باران عملیات راهداری را انجام دهد.

میرافضلی با بیان اینکه در حال حاضر در اکثر محور‌های جنوب کرمان شاهد بارش باران هستیم، افزود: برف در محور‌های کوهستانی شهرستان جیرفت در حال باریدن است، اما تردد جریان دارد.

وی از تامین ماشین آلات راهداری و دپوی شن و نمک برای عملیات راهداری در محل راهداراخانه‌های جبالبارز و سربیژن خبر داد و گفت: در زمان بارش برف که دستگاه‌های سنگین بایستی عملیات راهداری را انجام دهند همکاری رانندگان و مردم می‌تواند این عملیات را موفق‌تر کند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به آماده باش دستگاه‌های راهداری در دیگر شهرستان‌های جنوبی استان کرمان از آماده باش ۱۵۰ نفر نیروی راهدار و تجهیز ماشین آلات راهداری در جاده‌های جنوب کرمان و راهدارخانه‌های شهرستان‌های جنوبی کرمان خبر داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی