تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
پس از آلودگی هوا در پایتخت

دربی تهران لغو شد

عابد ملکی، معاون استانداری تهران اعلام کرد به دلیل آلودگی هوای پایتخت دیدار دربی بین استقلال و پرسپولیس لغو و در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۲۰۹۰
۱۷:۵۱ - ۲۶ آذر ۱۴۰۱

دربی تهران لغو شد

دیدارنیوز: معاون استانداری تهران با اشاره به افزایش آلاینده ها، گفت: شهرآورد تهران در زمان اعلام شده برگزار نخواهد شد.

عابد ملکی، با اشاره به افزایش میزان آلایندگی هوا در پایتخت تاکید کرد: نشست کارگروه اضطرار آلودگی هوا استانداری تهران ساعتی پیش برگزار شد که طی آن در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال در خصوص لغو دیدار شهرآورد اطلاع رسانی شد و قرار است این بازی در روز سه‌شنبه برگزار نشود.

وی خاطر نشان کرد: قرار است فدراسیون فوتبال تاریخ جدیدی را برای برگزار شهرآورد تهران اعلام کند تا تمهیدات لازم برای آن در نظر گرفته شود.

قرار بود نودونهمین شهرآورد تهران بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس سه‌شنبه ۲۹ آذر از ساعت ۱۷:۳۰ و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود.

پرسپولیس در حال حاضر با ۲۴ امتیاز در صدر جدول است و استقلال با ۲۲ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. گل گهر سیرجان نیز با ۲۱ و سپاهان با ۲۰ امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

به گزارش دیدارنیوز، لغو این دربی در حالی اعلام شده که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هنوز این خبر را به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی