تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

صدور «هشدار زرد» برای استان تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: با توجه به سامانه بارشی اخیر، لغزندگی جاده‌ها، احتمال ریزش کوه واحتمال آبگرفتگی معابر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۳۹۵۲۷
۱۹:۱۵ - ۰۸ آبان ۱۴۰۱

صدور «هشدار زرد» برای استان تهران

دیدارنیوز: حامد یزدی مهر عصر امروز در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی در این استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان تهران، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک از بعدازظهر دوشنبه نهم آبان ماه آغاز و تا روز سه‌شنبه دهم آبان ماه پایان خواهد یافت.

مدیر‌کل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به نوع مخاطره سامانه مذکور افزود: رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی همراه با خیزش گرد و خاک برای مناطق جنوبی و غربی استان تهران پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه احتمال تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف با احتمال کولاک در ارتفاعات بالادست توسط سازمان هواشناسی پیش‌بینی شده است، گفت: از همه مردم می‌خواهیم نسبت به هشدار‌های صادر شده توجه ویژه داشته باشند، چرا که در این سامانه لغزندگی جاده‌ها، احتمال ریزش کوه، احتمال آبگرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها وجود دارد.

یزدی‌مهر گفت: به مردم توصیه می‌شود از تردد در حاشیه و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران همچنین خواستار پرهیز از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات و عدم پرواز با هواپیما‌های سبک شد و متذکر شد: فاصله گرفتن از سازه‌های موقت و احتیاط در تردد برای افراد دارای بیماری تنفسی و سالمندان، عدم پارک خودرو کنار درختان و سازه‌های نیمه‌تمام مورد تاکید است.

یزدی‌مهر گفت: خطر سقوط اجسام، کاهش دید و کیفیت هوا وجود دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی