تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
انصاف‌نیوز منتشر کرد

نقل قول تسنیم از آیت‌الله شبیری تکذیب شد

آنچه خبرگزاری اصولگرای تسنیم دوشنبه از آیت الله شبیری زنجانی به نقل از حجت الاسلام محسن اراکی درباره‌ی آیت الله یزدی منتشر کرده است، تکذیب شد.

کد خبر: ۱۳۹۴۵
۱۰:۰۵ - ۱۵ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی می‌گوید که هر چیزی منسوب به ایشان باشد در سایت این مرجع تقلید منعکس می‌شود.

خبرگزاری تسنیم به نقل از حجت الاسلام محسن اراکی نوشته بود: «بعد از نامه آیت الله یزدی، آیت الله شبیری به یکی از بزرگان فرموده‌اند که «من ارادت قدیمی به آیت‌الله یزدی دارم و می‌دانم که ایشان دلسوز انقلاب و دین است و انسان متدینی است و ایشان را قبول دارم»».

این خبرگزاری از فردی که به دیدار او با آیت الله شبیری اشاره شده، نام نبرده است.

بر اساس اطلاع انصاف نیوز، موضوع نقل شده در تسنیم، در هیچ یک از دیدارهای روزهای اخیر مراجع و علما با آیت الله شبیری زنجانی مطرح نشده است.

علما و آیات عظام جوادی آملی، گرامی، دوستی زنجانی، دوزدوزانی، گنجی، شهرستانی، شهیدی، یثربی، علوی گرگانی، صانعی، بیات، امینی از جمله‌ی دیدارکنندگان و یا کسانی بودند که در این مدت با آیت الله شبیری زنجانی تماس تلفنی داشته‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی