تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

ستاد اربعین: مردم به مرزها نروند

سید مجید میراحمدی، رئیس ستاد مرکزی اربعین پس از مشکلاتی که در مرز عراق برای زائران ایرانی و سرگردانی آنها در گرمای شدید به وجود آمد، از مردم خواست به سمت مرزها نروند.

کد خبر: ۱۳۷۰۵۵
۱۰:۵۲ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

ستاد اربعین: مردم به مرزها نروند

دیدارنیوز: رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: ما همچنان درخواست داریم که مردم به مرز‌ها مراجعه نکنند.

سید مجید میراحمدی درباره آخرین وضعیت مرز‌های کشور و تردد زائران، اظهار کرد: من در حال حاضر در مرز خسروی هستم. ما همچنان درخواست داریم که مردم به مرز‌ها مراجعه نکنند.

وی ادامه داد: طرف عراقی هم با توجه به مشکلات زیرساختی درخواست داشته است که زائران به مرز‌ها مراجعه نکنند. وضعیت آب هوا و گرما بر همه خدمات تاثیر گذاشته است و عامل بسیار مهمی است. در مرز خسروی حتی در این ساعات ماندن زیر آفتاب سخت است. خواهش من این است که زوار برای حفظ سلامتی و امنیت جانی خود به هیچ وجه به مرز‌ها مراجعه نکنند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور همچنین گفت: در همه مرز‌ها اوضاع در کنترل کامل است و وضعیت نگران کننده نیست، اما اگر مردم به مرز‌ها مراجعه کنند هم برای خود و هم برای ما دشواری ایجاد می‌کند.

میراحمدی در پایان درباره وضعیت زائران ایرانی در عراق، اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی زائران در عراق مساله حمل و نقل است. امسال به خاطر تنش‌های داخل عراق، شرایطی پیش آمده است که وسایل نقلیه آن‌ها نمی‌توانند در مسیر‌هایی رفت وآمد کند و ما برای انتقال زائران اتوبوس فرستاده ایم. قیمت‌ها چند برابر شده و مشکلات زیادی وجود دارد. مسئولان عراقی تلاش خود را انجام داده اند، اما مشکلات همچنان پابرجا است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی