تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

بابایی: دولت و مجلس تکلیف وزیر تعاون و وزارت صمت را مشخص کنند

علی بابایی کارنامی، نماینده مجلس در نشست علنی امروز (سه شنبه) خواهان تعیین تکلیف معرفی وزیر تعاون و تفکیک وزارت صمت شد و گفت: انتظار می‌رود دولت و مجلس در این زمینه هرچه زودتر تصمیم گیری کنند.

کد خبر: ۱۳۶۰۳۰
۱۰:۴۱ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱

درخواست نماینده مجلس؛ تکلیف وزیر تعاون و وزارت صمت مشخص شود

دیدارنیوز: نماینده مجلس خواهان تعیین تکلیف معرفی وزیر تعاون و تفکیک وزارت صمت از سوی دولت و مجلس شد.

علی بابائی کارنامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، یکم شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به مهلت معرفی وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: مهلت معرفی وزیر پیشنهادی وزارت تعاون ۲۴ شهریور به اتمام می‌رسد، این روز‌ها واحد‌های تولیدی و کارگران شرایط خوبی ندارند و اخبار خوبی از واحد‌های تولیدی به گوش نمی‌رسد، شفارود و نکاچو در مازندران را مثال می‌زنم که شرایط خوبی ندارند.

نماینده مردم ساری و میان دورود در مجلس ادامه داد: وزیر مقتدر لازم است تا مباحث را دنبال کند که انتظار می‌رود دولت و مجلس در این زمینه هرچه زودتر تصمیم گیری کنند.

وی اظهار داشت: رئیس مجلس شما فرمودید ۲ ماه دیگر تکلیف وزارت صمت روشن خواهد شد و به حرف شما کوتاه آمدیم و حرفی نزدیم، مهلت ۲ ماهه تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد، اما هنوز خبری از تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست. امیدواریم با مسیری که شما و آقای رئیسی مدنظر گرفته اید بتوانیم کشور را به خوبی اداره کنیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی