تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

ورود اتوبوس‌های برقی به خیابان «جمهوری»

معاون حمل و نقل شهردار تهران با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومی همزمان با بازگشایی مدارس، گفت: برای نخستین بار ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی به تدریج وارد خط اتوبوس جمهوری-بهارستان خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۵۸۱۴
۱۳:۱۹ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

ورود اتوبوس‌های برقی به خیابان «جمهوری»

دیدارنیوز: مجتبی شفیعی صبح امروز در مراسم افتتاح پایانه قطار‌های شهری در اکباتان ضمن تشکر از افرادی که در ساخت این پایانه در ۱۴ سال گذشته دخیل بودند، گفت: این پایانه نقش زیادی در تأمین و نگهداری قطار‌های مترو ایفا می‌کند و می‌توان در شرایط اضطرار برای اعزام و تخلیه قطار‌ها از آن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه با اتمام پروژه، جمع‌آوری کارگاه ساخت پایانه اکباتان نیز در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: همزمان عملیات تجهیز ساخت پلازا به جای آن و بر روی سطح پایانه آغاز می‌شود.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه ایران از نظر ساخت تونل و ایستگاه‌های مترو کاملا خودکفاست، گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی، متروی تهران در بین ۲۵ شهر دنیا از نظر طول و ایستگاه رتبه بیستم را دارد.

وی با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومی همزمان با بازگشایی مدارس ادمه داد: باید ظرفیت‌های حمل و نقل عمومی پیش از بازگشایی مدارس افزایش پیدا کند و به طور جدی بر روی این مسئله تمرکز کردیم و برنامه‌ریزی‌هایی را در حوزه اتوبوسرانی انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه با دستور شهردار تهران ۲۲۰ میلیارد تومان نقدینگی برای اورهال ۵۵۰ اتوبوس تزریق کرده‌ایم، گفت: برای نخستین بار ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی به تدریج وارد خط اتوبوس جمهوری-بهارستان خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی