تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

۱۴ کشته و زخمی در حمله توپخانه‌ای ترکیه به شمال عراق

منابع خبری عراقی گزارش دادند که حمله توپخانه‌ای ترکیه به یک اقامتگاه توریستی در شهر زاخو در استان دهوک در شمال عراق، منجر به جان باختن ۴ نفر و زخمی شدن ۱۰ نفر دیگر شد.

کد خبر: ۱۳۳۹۹۴
۲۰:۴۸ - ۲۹ تير ۱۴۰۱

۸ کشته در حمله توپخانه‌ای ترکیه به شمال عراق

دیدارنیوز: حمله توپخانه‌‎ای ترکیه به یک اقامتگاه توریستی در استان دهوک در شمال عراق به کشته و زخمی شدن ۱۴ نفر منجر شد.

برخی منابع خبری عراقی گزارش دادند که حمله توپخانه‌ای ترکیه به یک اقامتگاه توریستی در شهر زاخو در استان دهوک منجر به جان باختن ۴ نفر و زخمی شدن ۱۰ نفر دیگر شد.

به گزارش میدل ایست نیوز، این منابع افزودند که تعداد تلفات اعلام شده، آمار اولیه از این حمله است.

ترکیه از بامداد دوشنبه ۳۰ فروردین ماه عملیاتی تحت عنوان قفل پنجه در کردستان عراق به دلیل آنچه مقابله با پ ک ک می‌نامد کلید زده است.

این عملیات موجب اعتراض مقامات بغداد و اعتراض رسمی آن‌ها به آنکارا شده است.

ترکیه طی ۳ سال گذشته عملیات‌های خود را در شمال عراق تشدید کرده و این عملیات‌ها به صورت هوایی و زمینی دنبال شده است. هدف از این عملیات‌ها مقابله با گروه تروریستی پ ک ک عنوان شده، اما مقامات بغداد و گروه‌های و جریانات سیاسی این کشور در دوره‌های مختلف نارضایتی خود را از این اقدامات ترکیه اعلام کرده اند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی