تیتر امروز

مریم جلالی: ضرغامی فرمانده بود و صالحی امیری استاد است/دیگر جای صنایع دستی در برنامه توسعه خالی نیست/صنایع دستی به رونق گردشگری و ارتقاء میراث فرهنگی کمک کرد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی

مریم جلالی: ضرغامی فرمانده بود و صالحی امیری استاد است/دیگر جای صنایع دستی در برنامه توسعه خالی نیست/صنایع دستی به رونق گردشگری و ارتقاء میراث فرهنگی کمک کرد

جامعه پلاس چند روز مانده به سی و هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، میزبان مریم جلالی معاون صنایع دستی بود؛ از او هم درباره عملکردش در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صحبت کردیم هم درباره...
از «جنبش مهسا» تا «ایستگاه وفاق» با علی شکوری‌راد
گفتگوی دیدارنیوز در برنامه «ایرانشهر» با دبیرکل پیشین حزب اتحاد ملت

از «جنبش مهسا» تا «ایستگاه وفاق» با علی شکوری‌راد

«ایرانشهر» در نخستین برنامه از سلسه‌گفتگوهای خود با موضوع «منافع ملی ایران» به سراغ علی شکوری‌راد، دبیرکل سابق حزب اتحاد ملت رفته و به بررسی ابعاد مفهوم «وفاق» در عرصه سیاسی امروز کشور پرداخته...

اعلام دلیل خاموشی به تهرانی‌ها از طریق پیامک چیست؟

سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: از این پس در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای که به قطع برق در سطح شبکه فشار متوسط شهر تهران منجر شود، مراتب از طریق پیامک به اطلاع مشترکان ساکن در محدوده وقوع حادثه، خواهد رسید.

کد خبر: ۱۳۳۷۵۶
۱۳:۳۶ - ۲۶ تير ۱۴۰۱

اعلام علت خاموشی به تهرانی‌ها از طریق پیامک چیست؟

دیدارنیوز: با راه اندازی سامانه نوین ارتباط با مشترکان در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، برای نخستین بار در کشور، حوادث و اتفاقات شبکه به مشترکان از طریق پیامک، اطلاع رسانی خواهد شد.

حجت مومنی - سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با هدف تکریم شهروندان و اطلاع رسانی بروز حوادث احتمالی شبکه، متخصصان این شرکت با اجرای برنامه‌ای فشرده، اقدام به جمع آوری و ثبت داده‌های مربوط به مشترکان کرده و با طراحی و راه اندازی سامانه‌ای هوشمند، از این پس در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای که به قطع برق در سطح شبکه فشار متوسط شهر تهران منجر شود، مراتب از طریق پیامک به اطلاع مشترکان ساکن در محدوده وقوع حادثه، خواهد رسید.

وی با بیان این که این طرح نوآورانه که برای نخستین بار در کشور در حوزه برق پایتخت، اجرایی شده است با آگاه سازی مشترکان از علت بروز خاموشی و اعلام حضور گروه‌های فنی در محل به منظور رفع عیب رخ داده، توانسته است تا حد قابل توجهی تماس‌های تلفنی را با مرکز پاسخگویی این شرکت، کاهش و میزان رضایت مندی مشترکان را افزایش دهد تصریح کرد: سامانه مزبور به منظور افزایش تعامل با شهروندان به صورت دوسویه طراحی شده به این معنی که شهروندان علاوه بر دریافت پیامک، قادر به پاسخگویی به پیامک‌های ارسالی نیز هستند و از این طریق امکان تغییر در اطلاعات پایگاه داده‌های مشترکان، اصلاح شماره‌های تلفن همراه و ارزیابی رضایت مشترکان فراهم شده است.

طبق اعلام وزارت نیرو، سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ یادآور شد: پیامک ارسالی حاوی لینکی است که از طریق آن، مشترکان می‌توانند با دریافت و نصب نرم افزار "برق من" از اطلاعات بیشتر و خدمات گسترده غیرحضوری در حوزه برق بهره‌مند شوند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی