تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
حضور پلیس باعث متواری شدن آدم ربا شد

دختر ۸ ساله دارابی از چنگ آدم ربا نجات یافت

مرد ناشناسی که دختر ۸ ساله‌ای را در یکی از روستا‌های داراب ربوده بود، وقتی پلیس را در یک قدمی خود دید بچه را رها کرد و متواری شد.

کد خبر: ۱۳۳۲۱۸
۱۲:۵۱ - ۱۶ تير ۱۴۰۱
دختر ۸ ساله دارابی از چنگ آدم ربا نجات یافت
 
 
دیدارنیوز: مرد ناشناسی که دختر ۸ ساله‌ای را در یکی از روستا‌های داراب ربوده بود، وقتی پلیس را در یک قدمی خود دید بچه را رها کرد و متواری شد.
سرهنگ «علیرضا نوشاد» فرمانده انتظامی «داراب» در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: هشتم تیر امسال خبر ربوده شدن دختر ۸ ساله‌ای در بخش «فورگ» شهرستان داراب به پلیس اعلام شد و بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
بر اساس گزارش روزنامه ایران، وی گفت: در بررسی‌های به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد یک سواری پژو پارس این کودک را که در حال بازی مقابل خانه‌شان بوده ربوده و به سرعت از محل متواری شده است؛ بنابراین طرح مهار در سطح شهرستان اجرا شد و پس از چند ساعت مأموران انتظامی حین کنترل خودرو‌های عبوری، سواری پژو پارس را شناسایی کرده و به راننده دستور ایست دادند، اما راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.
پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده دختربچه ربوده شده را رها و فرار کرد. با توجه به تاریکی هوا راننده که عرصه را بر خود تنگ دیده بود از خودرو پیاده و به سمت باغ‌ها و کوه‌های اطراف متواری شد. این مقام انتظامی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری آدم‌ربا و علت آدم‌ربایی با جدیت ادامه دارد، تصریح کرد: پلیس با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و به‌شدت برخورد می‌کند.

*اصلاحات پرس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی