تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

زلزله هرمزگان؛ روستای «سایه‌خوش» ۱۰۰ درصد تخریب شد

احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس در مجلس اعلام کرد پس از زلزله شدید امروز (شنبه) در هرمزگان، روستای ۴۰۰ خانواری سایه‌خوش از توابع بخش مرکزی شهرستان بندر لنگه بصورت ۱۰۰ درصد تخریب شده است.

کد خبر: ۱۳۲۸۶۷
۱۲:۱۰ - ۱۱ تير ۱۴۰۱

توضیحات نماینده بندرعباس درباره میزان خسارات زلزله هرمزگان

دیدارنیوز: نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: در پی حادثه زلزله ۶.۱ ریشتری بامداد شنبه در مناطق مرزی شهرستان‌های بندرخمیر و بندرلنگه، روستای ۴۰۰ خانواری سایه‌خوش از توابع بخش مرکزی شهرستان بندر لنگه بصورت ۱۰۰ درصد تخریب شده است.

احمد مرادی، به ارائه توضیحاتی درباره میزان خسارات وارده در پی زلزله ۶.۱ ریشتری که ساعت ۲:۰۲ بامداد امروز شنبه در مناطق مرزی شهرستان‌های بندرخمیر و بندرلنگه به وقوع پیوست، پرداخت و گفت: در پی این حادثه، روستای ۴۰۰ خانواری سایه‌خوش از توابع بخش مرکزی شهرستان بندر لنگه بصورت ۱۰۰ درصد تخریب شده و از این حادثه تاکنون ۵ فوتی و بیش از ۴۰ مصدوم به جای مانده است. بر اساس بازدید میدانی که انجام دادیم، در روستا‌های مجاور نیز میران تخریب زیاد است.

وی با اشاره به حضور دستگاه‌های امدادی در این روستا خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های حمایتی در این روستا مستقر شده‌اند؛ همچنین استاندار و نمایندگان هرمزگان و مدیران استانی با حضور در روستای سایه‌خوش و روستا‌های اطراف در تلاشند تا مشکلات ایجاد شده را برطرف نماییم.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس اظهار کرد: در پی وقوع زلزله برق بخش‌هایی از مناطق زلزله زده قطع شده و آنتن‌دهی خطوط تلفن‌همراه با مشکلاتی مواجه شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی