تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
آیت‌الله علیدوست:

کم نداشته‌ایم جریان‌هایی که اول داخل‌نما بوده‌اند اما بعدا به جاهایی وصل شده‌اند

یک عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه تضعیف حوزه کار بسیار غلطی است، گفت: کم نداشته‌ایم جریان‌هایی که اول داخل‌نما بودند ولی بعدا به جاهایی وصل شدند.

کد خبر: ۱۳۲۲۹
۱۲:۵۸ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست درباره اتفاقات فیضیه قم و سخنرانی علیه علما،مراجع و سردادن شعار علیه دولت و تهدید رئیس‌جمهور به بهانه‌ مشکلات اقتصادی اظهار کرد: در این ارتباط سه دیدگاه می‌توان داشت اول اینکه حرف کاملا درست بوده است و گوینده در حوزه تخصصی خود صحبت کرده است. این صحبت‌ها به جا بوده و باید از آن استقبال کرد. دوم اینکه شخص حسن فاعلی داشته است ولی بد و ناصحیح صحبت کرده و نسبت ناصحیح داده است. دیدگاه سوم هم این است که این کار هم قبح فعلی داشته است و هم جریانی این مطلب را هدایت می‌کند.

وی در ادامه افزود: دقیقا زمانی که مردم به شدت بی‌اعتماد شده‌اند و گرانی و مشکلات اقتصادی کمر مردم را شکسته است، یکباره حوزه هدف قرار می‌گیرد. تضعیف حوزه جدا از نقد حوزه است اما در اتفاقات فیضیه، یک جور وانمود شد که گویا همه بزرگان، آنجا دندان اسب می‌شمارند.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه تضعیف حوزه نه به صلاح نظام، نه صلاح انقلاب و نه صلاح حوزه است، خاطرنشان کرد: به هر حال کم نداشته‌ایم جریان‌هایی که اول داخل‌نما بوده‌اند اما بعدا به جاهایی وصل شده‌اند. اتفاقات فیضیه بسیار غلط بود و نه از نظر فعلی، نه فاعلی و نه گفتاری قابل دفاع نیست.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی