تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

هر چهار وزیر پیشنهادی رای اعتماد مجلس را کسب می‌کنند

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی گفت‌ که بر اساس جو مجلس احتمالا هر چهار وزیر پیشنهادی امکان کسب رای اعتماد از مجلس را خواهند داشت.

کد خبر: ۱۳۱۴۳
۱۹:۱۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - رحیم زارع اظهار کرد: آقای رحمانی، وزیر پیشنهادی صنعت، از محبوبیت و مقبولیت بالایی بین نمایندگان برخوردار است؛ چراکه ایشان هم سابقه نمایندگی و ریاست کمیسیون صنایع را داشته و هم در دوران معاونت وزیر تعامل خوبی با نمایندگان داشته است؛ لذا فکر می‌کنم ایشان بین چهار وزیر پیشنهادی بالاترین رای را کسب کند.

وی اضافه کرد: آقای دژپسند، وزیر پیشنهادی اقتصاد هم با توجه به تخصص، تحصیلات و پاکدستی و تجربه‌اش در بودجه از پایگاه رای خوبی در مجلس شورای اسلامی برخوردار است. همچنین آقای اسلامی وزیر پیشنهادی راه هم سابقه خوبی دارد و می‌تواند رای مجلس شورای اسلامی را کسب کند.

وی اظهار کرد: آقای شریعتمداری به عنوان  وزیر پیشنهادی کار هم سوابق خوبی دارد. البته ایشان در دوران وزارت صنعت در بحث ثبت سفارش‌ها که پیش  از ایشان انجام شده بود بدشانسی آورد، اما در حال‌ حاضر جو به نفعش شده و می‌تواند رای مجلس شورای اسلامی را کسب کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت‌: با توجه به فضای مجلس به نظر می‌رسد هر چهار وزیر پیشنهادی امکان کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی را خواهند داشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی