تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.

جراحی چشم در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه توسط وزیر بهداشت

News Image Lead

وزیر بهداشت با حضور در مجموعه خیریه نورآوران سلامت در روستای قلعه بهادری از توابع شهرستان سرپل ذهاب، چشم یازده بیمار نیازمند را جراحی کرد.

کد خبر: ۱۳۰۱
۱۰:۲۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
دیدار نیوز - دکتر سیدحسن هاشمی در دومین روز سفر خود به استان کرمانشاه با حضور در روستای قلعه بهادری چشم یازده بیمار نیازمند را جراحی کرد.

 کانکس‌های خیریه نورآوران سلامت در روستای قلعه بهادری شهرستان سرپل ذهاب مستقر شده و ۱۲۷ روز است که در این منطقه استقرار دارند.

 پزشکان متخصص زیادی برای حضور در مناطق زلزله‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند که بدون دریافت وجه و با نیت خیرخواهانه و انسان دوستانه در این کار خیر مشارکت می‌کنند.  

پزشکان خیریه نورآوران بعد از ماه مبارک رمضان در مناطق زلزله‌زده ثلاث باباجانی استقرار می‌یابند. ️

در مدت ۱۲۷ روز استقرار پزشکان خیریه نورآوران سلامت در روستای قلعه بهادری شهرستان سرپل ذهاب، ۵۳۰۰ مورد ویزیت چشم، ۳۰۷ مورد عمل جراحی چشم و ۲۷۰۰ مورد خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان به مردم ارائه شده است. همچنین ۲۸۰۰ عدد عینک رایگان میان بیماران توزیع شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی