تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
معاون شهردار تهران خبر داد

موافقت زاکانی با افزایش حقوق کارمندان رسمی شهرداری/ چقدر به حقوق‌ها اضافه می‌شود؟

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران از موافقت شهردار تهران با راهکار قانونی افزایش حقوق و مزایای کارمندان ثابت در شورای حقوق و و دستمزد شهرداری تهران خبر داد.

کد خبر: ۱۲۹۳۲۳
۱۵:۲۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

موافقت زاکانی با افزایش حقوق کارمندان رسمی شهرداری

دیدارنیوز ـ لطف الله فروزنده با بیان این مطلب افزود: با توجه به پیگیری و مراجعه کارمندان ثابت و انعکاس دغدغه‌های آنها درباره شکاف حقوق مزایای دریافتی شهرداری تهران با دستگاه‌های اجرایی دولتی و همچنین کارمندان تابع قانون کار، معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شوراها اقدام به پیگیری این مساله کرد.

او با اشاره به ارائه راهکار قانونی افزایش حقوق و مزایای کارمندان ثابت در شورای حقوق و دستمزد شهرداری تهران و موافقت شهردار تهران با آن افزود: راهکارهای ارائه شده در دو محور کوتاه مدت و بلندمدت پیشنهاد شد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران با اشاره به اینکه مدیران ارشد حوزه سرمایه انسانی جلسات کارشناسی با سازمان اداری و استخدامی برگزار و موضوعاتی مانند افزایش آیتم‌های قانونی مشمول کسور بازنشستگی همانند افزایش یک گروه شغلی، برقراری فوق العاده خاص و ... را بررسی کردند، ادامه داد: از جمله پیشنهادات بلندمدت این شورا مکاتبه با شورای عالی استان‌ها درباره اصلاح اعداد مبنای گروه‌های ۲۰ گانه نظام هماهنگ پرداخت، اصلاح تغییر در فوق العاده شغل کارمندان ثابت، رفع مشکلات و نواقص آیین نامه استخدامی شهرداری تهران مصوب ۱۳۵۸ و اصلاح طرح طبقه‌بندی مشاغل بود.

به گفته فروزنده؛ این موضوعات پیشنهادی مستمر بوده و در احکام کارگزینی کارمندان ثابت تاثیر دارد و مشمول کسور بازنشستگی می‌شود.

فروزنده در ادامه توضیح داد: در گام نخست علاوه بر اعمال ضریب افزایش حقوق کارمندان ثابت بر اساس تصویب نامه ۱۴۰۱ هیئت وزیران (متعاقب ابلاغ نهایی)، حقوق و مزایای کارمندان ثابت تا سقف میانگین یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از ابتدای سال جاری افزایش می‌یابد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران همچنین گفت: برخی پیشنهادات که تاثیر به سزایی در افزایش دریافتی همکاران رسمی و ثابت دارند، پس از طرح و تصویب در شورای اداری شهرداری تهران اجرایی می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی