تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

یارانه خانوار‌های متوسط چقدر افزایش یافت؟

با واریز یارانه جدید به حساب اقشار کم‌درآمد توسط دولت سیزدهم، میزان یارانه دریافتی آن‌ها نسبت به قبل بیش از ۳ برابر می‌شود.

کد خبر: ۱۲۹۲۷۹
۱۱:۴۲ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

یارانه خانوار‌های متوسط چقدر افزایش یافت

دیدارنیوز ـ خانوار‌های تک‌نفره اقشار متوسط جامعه پیش از این ماهانه حدود ۱۰۰ هزار تومان یارانه (نقدی و معیشتی) دریافت می‌کردند که با رقم پرداختی توسط دولت سیزدهم (۳۰۰ هزار تومان) رقم دریافتی آن‌ها ۳ برابر خواهد شد.

یارانه خانوار‌های دونفره اقشار متوسط پیش از این ماهانه حدود ۱۹۴ هزار تومان بود که هم‌اکنون به ۶۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت و بیش از ۳ برابر خواهد شد.

یارانه دریافتی خانوار‌های سه نفره نیز حدود ۲۷۴ هزار تومان بود که هم‌اکنون به ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافت و ۳.۳ برابر شده است.

همچنین یارانه خانوار‌های چهارنفره که پیش از این ۳۵۴ هزار تومان بود به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده و ۳.۴ برابر شده است. یارانه خانوار‌های پنج‌نفره به بالا نیز بیش از ۳.۵ برابر شده است.

برچسب ها: یارانه نقدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی