تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فرانسه اعلام کرد

اتحادیه اروپا در تدارک تحریم نفت روسیه است

«برنو لومر» وزیر دارایی فرانسه، امروز سه شنبه اعلام کرد که اتحادیه اروپا در تدارک اعمال نوعی تحریم نفتی علیه روسیه است. به گفته وی، این اقدام مورد حمایت امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه نیز هست.

کد خبر: ۱۲۷۶۹۳
۱۳:۵۷ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۱

اتحادیه اروپا در تدارک تحریم نفت روسیه است

دیدارنیوز: وزیر دارایی فرانسه از امیدواری برای متفق القول کردن اتحادیه اروپا برای اعمال نوعی تحریم نفتی علیه روسیه خبر داد.

به نقل از رویترز، «برنو لومر» وزیر دارایی فرانسه، امروز سه شنبه اعلام کرد که اتحادیه اروپا در تدارک اعمال نوعی تحریم نفتی علیه روسیه است.

به گفته وی، این اقدام مورد حمایت امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه نیز هست.

لومر در تکمیل اظهارات خود افزود: امیدوارم که در هفته‌های پیش رو، بتوانیم شرکای اروپایی خود را برای توقف واردات نفت از روسیه، متفق القول کنیم.

پیشتر هم اورزلا فون درلاین رئیس کمیسیون اروپا گفته بود که بسته ششم تحریم‌های اتحادیه علیه روسیه با نگاه ویژه به تداوم تحریم بانکی و همچنین ارزیابی اعمال نوعی تحریم نفتی، در حال آماده شدن است.

اتحادیه اروپا تاکنون در برابر اصرار آمریکا و انگلیس برای اعمال تحریم علیه بخش انرژی روسیه مقاومت کرده بود حال آنکه در برنامه‌ریزی‌های خود قصد دارد در بازه‌های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، به ترتیب وابستگی به زغال سنگ، نفت و گاز روسیه را تا حد چشم‌گیری کاهش دهد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی