تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

مالکان تاکسی‌های کاربراتوری برای نوسازی اقدام کنند

معاون بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران با توجه به ممنوعیت تردد و فعالیت تاکسی های کاربراتوری از مالکان این خودروها خواست در کمترین زمان برای نوسازی تاکسی خود اقدام کنند.

کد خبر: ۱۲۷۱۶۹
۱۱:۱۷ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۱

 

مالکان تاکسی‌های کاربراتوری برای نوسازی اقدام کنند

 

دیدارنیوز: معاون بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران با توجه به ممنوعیت تردد و فعالیت تاکسی های کاربراتوری از مالکان این خودروها خواست در کمترین زمان برای نوسازی تاکسی خود اقدام کنند.

سید علی محتشی پور، با بیان این مطلب گفت: با توجه به اطلاع رسانی های پیشین و بر اساس الزامات جدید، تردد هر نوع خودرو و به طور مشخص تاکسی کاربراتوری در کلان شهر ها و به تبع آن شهر تهران ، ممنوع است.

وی افزود: متعاقب این ممنوعیت ، پلیس راهور موظف به هدایت این خودروها به پارکینگ است، ضمن این که سازمان تاکسیرانی شهر تهران نیز طبق قوانین مجاز به تمدید پروانه بهره برداری مالکان این دسته از تاکسی ها نیست.

معاون بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران در ادامه از صاحبان هزار و پانصد تاکسی کاربراتوری فعال در شهر تهران خواست بویژه پس از فراهم آمدن مجدد امکان نوسازی از طریق روش نقدی ، هر چه سریعتر نسبت نوسازی خودروی خود اقدام کنند.

محتشمی پور تصریح کرد: عدم توجه به نوسازی از سوی مالکان تاکسی های کاربراتوری ، ممانعت از تردد آن ها در سطح شهر و حذف سهمیه سوخت تاکسی را به دنبال خواهد داشت که این امر می تواند علاوه بر ایجاد مشکلات معیشتی برای این افراد ایجاد خلل در سیستم حمل و نقل عمومی را نیز موجب شود.

به گزارش ایرنا، بیش از ۷۰ هزار تاکسی در ناوگان تاکسیرانی شهر تهران در حالی فعال است که نیمی از این ناوگان فرسوده است همچنین تاکسیرانی شهر تهران یکی از بزرگترین ناوگان حمل و نقل عمومی در جهان است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی