تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۱/۰۱/۰۲

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۲ فروردین ماه در نوار غربی کشور بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۲۵۳۸۹
۱۱:۴۶ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۱

هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۱/۰۱/۰۲

دیدارنیوز ـ براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز ۲ فروردین ماه در نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، تهران، البرز، استان‌های ساحلی دریای خزر و خراسان شمالی بارش باران و برف و در برخی مناطق استان‌های اصفهان، سمنان و یزد بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بارش‌ها در گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی شدت خواهد داشت و روز چهارشنبه در شمال غرب ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

به نقل از سازمان هواشناسی ایران؛ پنجشنبه در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران و سواحل شمالی بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

جمعه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، غرب استان‌های کردستان و کرمانشاه و شمال زنجان بارش باران و برف و در اواخر وقت در سواحل شمالی بارش پراکنده رخ می‌دهد. روز شنبه بارش پراکنده در سواحل دریای خزر و شمال غرب ادامه خواهد داشت و از پنجشنبه تا شنبه در نیمه جنوبی کشور وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.

آسمان تهران فردا نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش باران با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه کمی ابری از بعدازظهر به‌تدریج ابری گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۳۲ و اهواز با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: فرادید
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی