تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۲/۲۵

قیمت بیت کوین، امروز ۲۵ اسفندماه با ۲.۴۰ درصد افزایش نرخ به ۳۹،۹۶۲ دلار معادل ۱،۰۳۷،۱۷۳،۷۴۸ تومان رسید.

کد خبر: ۱۲۵۰۶۱
۱۰:۰۰ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

قیمت بیت کوین

دیدارنیوز ـ بیت کوین وارد کانال ۳۹ شد. امروز ۲۵ اسفندماه قیمت بیت کوین با افزایش ۲.۴۰ درصد به ۳۹،۹۶۲ دلار معادل ۱،۰۳۷،۱۷۳،۷۴۸ تومان رسید.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از ۲۴ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۷۳۳ میلیارد دلار است. بازدهی هفتگی بیت کوین هم اکنون حوالی منفی یک درصد است.

با وجود کاهش قیمت بیت کوین طی مدت اخیر، وبسایت اینتو دبلاک اعلام کرده تعداد آدرس‌هایی که بیت کوین در اختیار دارند رکورد تازه‌ای را به ثبت رسانده و در حال حاضر تقریبا ۴۰ میلیون آدرس، بیت کوین در اختیار دارند. اخیرا تعداد ۸۸۰ هزار کیف پول جدید ایجاد شده است. این در حالی است که شبکه‌ای مانند کاردانو، تنها ۳.۵ میلیون آدرس دارد.

بعضی از تحلیلگران ارز‌های دیجیتال هشدار دادند که بیت‌کوین در حال آماده شدن برای یک اصلاح سنگین است.

این اصلاح می‌تواند قیمت بیت‌کوین را تا ۳۰ هزار دلار کاهش دهد.Smart contracter، تحلیلگر رمزارز با نام مستعار در توئیتر به ۲۰۵ هزار کاربر خود گفت: به عقیده من بیت‌کوین در چند روز آینده تا ۴۲ هزار دلار رشد می‌کند و بعد از آن تا ۲۹ هزار دلار ریزش می‌کند.

Altcoin Psycho، یک تحلیلگر توئیتری ارز دیجیتال هم دیدگاهی نزولی دارد. او عقیده دارد یک رویداد انحلال عظیم رخ می‌دهد مانند ریزش بزرگ بیت‌کوین از سقف تاریخی در سال ۲۰۲۱٫.

اما در طرف مقابل، مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، مدیرعامل گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital)، سه شنبه طی حضور خود در تلویزیون بلومبرگ، پیش بینی کرد که بیت کوین (Bitcoin)، بزرگترین ارز دیجیتال، طی پنج سال آینده به مرز ۵۰۰۰۰۰ دلار خواهد رسید.

به گفته او، عملکرد اخیر بیت کوین با این روایت همراه شد که فدرال رزرو «برای همیشه پول چاپ خواهد کرد». اکنون که فدرال‌رزرو تبدیل به یک جنگ‌طلب شده است، بزرگترین ارز دیجیتال در میانه روند نزولی قرار دارد.

بیت‌کوین در روز سه‌شنبه در حدود سطح ۳۸،۰۰۰ دلاری نوسان می‌کند و اکثر رمزارز‌ها نیز با توجه به احتیاط سرمایه گذاران نسبت به نشست دو روزه پیش روی فدرال رزرو ایالات متحده، راکد حفظ شده اند. تا حد زیادی انتظار می‌رود بانک مرکزی این کشور نرخ بهره را افزایش دهد که در اثر آن، سیاست پولی آسانی که منجر به افزایش قیمت رمزارز تا سال ۲۰۲۱ شد، پایان می‌یابد.

رئیس فدرال رزرو، جروم پاول اخیراً در بحبوحه افزایش نرخ تورم عنوان کرد که گویا از افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره حمایت می‌کند. داده‌های هفته گذشته حاکی از آن بود که قیمت‌های مصرف‌کننده در ایالات متحده در ماه فوریه (بهمن-اسفند) ۷.۹ درصد افزایش یافت.

انتظار می‌رود رمزارز‌ها به افزایش نرخ بهره واکنش منفی نشان دهند. افزایش نرخ‌های وام‌دهی، میزان نقدینگی در بازار را کاهش می‌دهد و به نوبه خود جریان سرمایه‌گذاری در بازار رمزارز‌ها را کمتر می‌کند. نرخ بهره بالاتر همچنین قدرت خرید سرمایه‌گذاران حقیقی را کاهش می‌دهد.

احساسات بازار نسبتا پیش از این نشست، منفی بوده است. هفته گذشته، بیت کوین و سایر دارایی‌ها پس از انتشار داده‌های نرخ تورم عقب نشینی کردند. نگرانی‌ها از رشد نرخ تورم، افزایش نرخ بهره و تداوم جنگ روسیه و اوکراین، نقش مهمی را در سقوط بازار رمزارز‌ها ایفا کرده است. این روند همچنین در بازار سهام نیز دنبال شده است.

قیمت بیت کوین

منبع: فرادید
برچسب ها: ارز دیجیتال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی