تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

اتحادیه اروپا تحریم‌ها علیه روسیه و بلاروس را تشدید می‌کند

اتحادیه اروپا اعلام کرد که بیست و هفت کشور عضو تصمیم گرفتند تحریم‌های خود را علیه مسکو و مینسک به ویژه با قطع ارتباط سه بانک بلاروس از شبکه بین المللی سوئیفت، گسترش دهند.

کد خبر: ۱۲۴۵۱۷
۱۵:۰۷ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

اتحادیه اروپا تحریم‌ها علیه روسیه و بلاروس را تشدید می‌کند

دیدارنیوز: کشور‌های عضو اتحادیه اروپا به طرحی برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه مسکو و مینسک به دلیل تهاجم نظامی اخیر ارتش روسیه به خاک اوکراین که بلاروس نیز در آن مساعدت کرده است، رای دادند.

ریاست فرانسویِ شورای اتحادیه اروپا روز چهارشنبه اعلام کرد که بیست و هفت کشور عضو تصمیم گرفتند تحریم‌های خود را علیه مسکو و مینسک به ویژه با قطع ارتباط سه بانک بلاروس از شبکه بین المللی سوئیفت، گسترش دهند.

در نشست بروکسل، نمایندگان کشور‌های عضو اتحادیه اروپا همچنین رهبران و الیگارش‌های روسیه را به فهرست سیاه خود اضافه کردند و تحریم‌های جدیدی را به منظور هدف قرار دادن بخش دریایی روسیه علیه این کشور تصویب کردند.

کشور‌های اروپایی عضو اتحادیه علاوه بر این فهرست فناوری‌ها و کالا‌هایی که نمی‌توان به روسیه صادر کرد را بزرگ‌تر کردند و جزئیات بیشتری از محدودیت‌های اعمال‌شده بر ارز‌های دیجیتال را به تصویب رساندند.

کشور‌های عضو گروه هفت و اتحادیه اروپا هفته گذشته اعلام کردند که به دنبال ایجاد موانع بر سر راه روسیه برای جلوگیری از استفاده این کشور از ارز‌های رمزنگاری شده به عنوان گریزگاهی در برابر تحریم‌های اعمال شده هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی