تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

دام ۲ خواهر برای ۴۰ مرد شیرازی

دو خواهر جوان که با راه‌اندازی کانال صیغه و همسریابی در شبکه‌های اجتماعی از ۴۰ مرد در شیراز کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

کد خبر: ۱۲۱۷۸۷
۰۹:۴۹ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

دام ۲ خواهر برای ۴۰ مرد شیرازی

دیدارنیوز ـ رسیدگی به این پرونده با مراجعه و شکایت چندین نفر از شهروندان شیرازی به پلیس فتا استان آغاز شد که همه شاکی‌ها مدعی بودند در شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام و واتس اپ مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند.

یکی از شاکی‌ها به مأموران گفت: در شبکه اجتماعی واتس اپ با گروهی آشنا شدم که در زمینه صیغه و همسریابی فعالیت می‌کرد. پس از ارتباط، ادمین کانال از من خواست تا برای ثبت نام و بیعانه مبلغ ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کنم. من هم ثبت نام کردم، اما پس از آن ناگهان از گروه اخراج شدم و دیگر کسی جوابگوی تماسم نبود.

سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس در این باره گفت: پس از تجمیع شکایت‌ها کارشناسان پلیس فتای استان فارس موفق شدند متهمان این پرونده را که دو خواهر جوان بودند در یکی از محله‌های شیراز شناسایی و دستگیر کنند. متهمان در بازجویی اولیه به کلاهبرداری ۲۰۰ میلیون تومانی از ۴۰ شهروند شیرازی اعتراف کردند.

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی