تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

قدردانی استاندار خوزستان از کادر بهداشت و درمان

استاندار خوزستان در بازدید از بخش‌های بیمارستان رازی اهواز ضمن بررسی روند خدمات رسانی به بیماران، از زحمات مدافعان سلامت قدردانی کرد.

کد خبر: ۱۲۱۷۷۰
۰۸:۲۵ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: صادق خلیلیان، استاندار خوزستان، به همراه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به منظور قدردانی از زحمات مدافعان سلامت و بررسی روند خدمت‌رسانی به بیماران، از بیمارستان رازی اهواز به عنوان سانتر کرونا بازدید کردند.

وی گفت: حدود دو سال است که با بیماری کووید ۱۹ دست و پنجه نرم می‌کنیم و در این مدت کادر بهداشت و درمان در کنترل بیمای بسیار قوی عمل کردند، بیماری تحت کنترل درآمده و بسیاری از مبتلایان بهبود یافته‌اند.

خلیلیان افزود: بیماران در بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها به خوبی پذیرش می‌شوند و زحمات زیادی برای درمان بیماران کشیده شده است.

استاندار خوزستان با اشاره به هدف از این بازدید گفت: این بازدید به منظور بررسی روند مراجعه بیماران به بیمارستان، نحوه خدمات رسانی به بیماران، بررسی شرایط بخش‌های مختلف بیمارستان و همچنین قدردانی از خدمات مدافعان سلامت انجام شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی