تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

آتش سوزی ساختمان مسکونی در جنوب تهران ۷۰ نجات یافته داشت

حادثه آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در شهرک عباس آباد واقع در جنوب تهران ۷۰ نجات یافته داشت.

کد خبر: ۱۲۱۴۲۶
۱۰:۵۰ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

آتش سوزی ساختمان مسکونی در جنوب تهران

دیدارنیوز ـ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز چهارشنبه در این باره گفت: ساعت ۲:۲۷ بامداد این حادثه آتش سوزی در جاده ورامین شهرک عباس آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران چهار ایستگاه به همراه ۲ نردبان بالابر هیدرولیکی و خودرو‌های حامل تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: محل آتش سوزی در پارکینگ ساختمان چهار طبقه ۸۰ واحدی روی داده بود که سه دستگاه خودرو در آن وجود داشت که آتش به یک دستگاه خودرو پراید رسیده بود و در حال سرایت به نیسان بود.

وی با بیان اینکه دود حاصل از آتش سوزی به طبقات مسکونی رسیده بود گفت: محل حادثه شمال پنج بلوک ساختمانی بود که پنج ورودی و یک طبقه منفی مشترک داشت که البته زیرزمین به تمامی بلوک‌ها راه داشت.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت آتش سوزی و حرارت بخشی از سقف‌های پارکینگ تخریب شده بود و همچنین تعدادی از ساکنان در کنار پنجره‌ها از آتش نشانان تقاضای کمک می‌کردند گفت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش با استفاده از ۲ دستگاه نردبان هیدرولیکی و دستی و همچنین از طریق راه پله‌ها حدود ۷۰ نفر از ساکنان را به سلامت به قسمت پشت بام و بیرون ساختمان منتقل کردند.

آتش سوزی ساختمان مسکونی در جنوب تهران

وی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت گفت: آتش کاملا خاموش شد و پس از اینکه عملیات تخلیه دود و لکه گیری تمام شد آتش نشانان به این عملیات پایان دادند.

ملکی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی