تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

فرزند شهید بهشتی: پدرم موافق حجاب بود،اما با اجبارش نه

سیدعلیرضا بهشتی گفت: اگر بپرسیم آیا ایشان طرفدار حجاب داشتن بانوان بودند، باید گفت بله طرفدار حجاب بودند اما این که بخواهند اجبار شود، خیر.

کد خبر: ۱۲۰۶۷
۰۹:۵۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - روزنامه خراسان به نقل از سیدعلیرضا بهشتی فرزند شهید بهشتی نوشت: حجاب اجباری آن موقع به دلیل مخالفت امثال شهید بهشتی و دیگران اصلا مطرح نشد اما به تدریج بعد از ترورهای سال 60 توسط گروه‌هایی مطرح شد که البته نمی‌شود بگوییم حتما سوءنیت داشته‌اند یا ابزار خوبی را برای اجرای نیت‌هایشان به کار نمی‌گرفتند.

وی  در جلسه نقد و بررسی کتاب «روایتی از زندگی و زمانه سید محمد حسینی بهشتی» در مشهد اظهار کرد: اما در زمان خود دکتر بهشتی که ریاست دیوان عالی کشور و قوه قضاییه را بر عهده داشتند، خانم‌هایی در کاخ دادگستری بدون حجاب بودند، پدر در خصوص حجاب بسیار توصیه داشت و طرفدار آن بود، ایشان حجاب را بیشتر از یک بحث اجتماعی می دید تا حکومتی. 

اگر بپرسیم آیا ایشان طرفدار حجاب داشتن بانوان بودند، باید گفته بله طرفدار حجاب بودند اما این که بخواهند اجبار شود، خیر. حتی در مرکز اسلامی هامبورگ هم برای خانم های ایرانی که می آمدند و در برنامه ها شرکت می کردند، روسری‌هایی دم در گذاشته بودند که اگر کسی دوست دارد سر بکند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی