تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

سرقت‌های مرد زن نما با خودروی مدل بالا/ با من دوست می‌شی؟

مرد سارق که با پوشیدن لباس زنانه و اجاره خودرو‌های مدل بالا از مردان زورگیری می‌کرد دستگیر شد. تحقیقات پلییس بیشتر برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

کد خبر: ۱۲۰۵۸۵
۱۰:۵۲ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

سرقت‌های مرد زن نما با خودروی مدل بالا

دیدارنیوز ـ رسیدگی به این پرونده با شکایت مردی آغاز شد که مدعی بود از سوی راننده زن یک خودروی مدل بالا مورد زورگیری قرار گرفته است. وی در تشریح ماجرا گفت: ساعاتی پیش در حال قدم زدن در خیابان بودم که خانمی با یک خودروی مدل بالا کنارم توقف کرد و پیشنهاد دوستی داد من هم فریب او را خوردم و سوار خودرواش شدم، اما دقایقی بعد با تهدید از من زورگیری کرد.

در ادامه مأموران با اطلاعاتی که شاکی داده بود توانستند مالک خودرو را شناسایی کنند و مشخص شد که راننده خودرو را برای چند ساعت کرایه کرده بود. به این ترتیب پلیس موفق شد در نهایت راننده زورگیر را که مرد جوانی بود شناسایی و دستگیر کند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این باره گفت: در ادامه تحقیقات و پس از هماهنگی‌های قضایی، متهم در حالی که با صورتی آرایش کرده و با پوشش زنانه در حال خروج از مخفیگاهش بود، دستگیر و به کلانتری شهرک قدس انتقال پیدا کرد. متهم در اعترافاتش مدعی شد با کرایه خودروی مدل بالا و با استفاده از آرایش و کلاه گیس زنانه سوژه‌هایش را شناسایی و پس از طرح دوستی با آنان از مالباختگان زورگیری می‌کرد.

تحقیقات بیشتر برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی