تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

اورامان در محاصره برف و خاموشی؛ نبود امکان برای کمک‌رسانی هوایی و زمینی

ارسال امداد‌های هوایی جمعیت هلال احمر استان کردستان برای کمک به اورامان که هنوز در محاصر برف و خاموشی به سر می‌برد، به دلیل شرایط نا مساعد جوی ناموفق ماند.

کد خبر: ۱۱۹۸۸۰
۱۳:۴۳ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

اورامان در محاصره برف و خاموشی

دیدارنیوز ـ به دنبال بارش برف و کولاک شدید در استان کردستان، محور‌های مواصلاتی منطقه اورامان از توابع شهرستان سروآباد مدت ۵ روز است که هنوز بازگشایی نشده و کمک رسانی به این منطقه به دلیل شرایط نا مساعد جوی هم از طریق هوایی و هم از طریق زمینی نا موفق بوده است.

طی اطلاعات به دست آمده، علاوه بر محور‌های مواصلاتی، برق و خدمات مخابرات در اورامان نیز قطع است و مردم این منطقه در شرایط سختی به سر می‌برند.

پیام جلالی در گفتگو اظهار کرد: در ادامه امدارسانی به روستا‌های محاصره در برف، واحد امداد هوایی هلال احمر استان طی روز گذشته و در یک عملیات دو ساعته امداد رسانی به روستا‌های مسدود شهرستان‌های بانه و سقز را انجام داد که متاسفانه به دلیل شرایط جوی و وزش شدید باد امکان امدادرسانی به دو روستای مسدود در بانه مقدور نشد.

وی با اعلام اینکه امداد رسانی به سایر روستا‌ها با موفقیت صورت گرفت، افزود: امید است با مساعد شدن شرایط چوی بتوان به روستا‌های گرفتار در برف هم امداد ر سانی کرد و یا در نهایت از طریق مسیر‌های زمینی امدادرسانی انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از بسته شدن مسیر‌های ارتباطی روستا‌های اورامان طی چند روز اخیر خبر داد و عنوان کرد: فرماندار سروآباد و مردم منطقه درخواست کمک و رساندن اقلام ضروری به این شهر را دارند که متاسفانه به دلیل شرایط جوی نا مساعد این امر صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: امید است شرایط جوی و وزش باد اجازه عملیات را بدهد تا بتوان خدمات هلال احمر را به شهروندان اورامان انتقال داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی