تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

صدور دستور اعطای مرخصی ۱۰ روزه به محکومان مسیحی

رئیس قوه قضاییه با صدور بخشنامه‌ای خطاب به واحد‌های قضایی و دادستان‌های سراسر کشور دستور اعمال مرخصی به مدت ۱۰ روز برای محکومان مسیحی را صادر کرد.

کد خبر: ۱۱۷۱۵۲
۱۳:۵۹ - ۰۵ دی ۱۴۰۰

 مرخصی ۱۰ روزه به محکومان مسیحی

دیدارنیوز ـ به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، در بخشنامه حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای خطاب به واحد‌های قضایی و دادستان‌های سراسر کشور آمده است: به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی ۲۰۲۲ و میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و با لحاظ کردن آثار مثبت و سازنده حضور زندانیان در کنار خانواده و در اجرای ماده ۱۹۷ آیین‌نامه اجرایی سازمان زندان‌ها، به کلیه محکومان مسیحی که واجد شرایط قانونی مرخصی بوده و در زندان به سر می‌برند یا در حال مرخصی هستند، غیر از جرایم جاسوسی، اقدام علیه امنیت کشور که محکومیت آنان بیش از پنج سال باشد، جرایم باندی و سازمان یافته، اخلال در نظام اقتصادی، سرقت مسلحانه، آدم‌ربایی و محکومان به قصاص و اعدام، به مدت ۱۰ روز مرخصی اعطا می‌گردد.

براساس این گزارش، دادستان‌های سراسر کشور ملزم به اجرای این بخشنامه بوده و بر حسن اجرای آن نظارت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای روز گذشته (شنبه) نیز در پیامی میلاد حضرت عیسی‌بن مریم (ع) و آغاز سال نو میلادی را به همه مسیحیان جهان تبریک گفته بود.

منبع: ایرنا
برچسب ها: قوه قضائیه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی