تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

درخواست هزاران نفر برای رسیدگی به بازار سرمایه و اجرای صحیح معاملات

گروهی از سرمایه‌گذاران بازار سرمایه با راه‌اندازی کارزاری رئیس دولت و رئیس قوه قضاییه خواسته‌اند به بازار سرمایه و اجرای صحیح معاملات رسیدگی کنند.

کد خبر: ۱۱۶۸۳۳
۱۲:۰۴ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰

 

درخواست هزاران نفر برای رسیدگی به بازار سرمایه و اجرای صحیح معاملات

 

 

دیدارنیوز: گروهی از سرمایه‌گذاران بازار سرمایه با راه‌اندازی کارزاری رئیس دولت و رئیس قوه قضاییه خواسته‌اند به بازار سرمایه و اجرای صحیح معاملات رسیدگی کنند.

در متن این کارزار آمده است:

«احتراماً این‌جانبان سرمایه‌گذاران بازار سرمایه و امضاکنندگان این بيانيه، به استحضار می‌رسانیم با توجه به افزایش تصاعدی نرخ تورم در کشور طی سال‌های گذشته و همچنین با توجه به تشویق دولت قبلی نسبت به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه جهت رشد اقتصادی کشور، وارد بازار بورس و فرابورس شدیم.

هدف عمده مردم کسب منفعت و سود حلال و دوری از بازارهای موازی نظیر بازار طلا، مسکن، ارز و... بود. با توجه به وضعیت فعلی بازار سرمایه و افت شدید قیمت اکثر نمادهای شرکت‌ها، سهام از مرداد سال ۹۹ تاکنون (و بالعکس رشد چشمگیر بازارهای موازی) مردم دچار ضرر و زیان بسیاری شدند.

کاهش قیمت‌ها در بازار سرمایه بدون دلیل منطقی و اقتصادی انجام گرفته و با هیچ تحلیل بورسی منطبق نیست؛ چراکه اگر بر اساس اصول اقتصادی پیش می‌رفت، با توجه به رشد قیمت‌ها در اکثر بخش‌ها باید شاهد افزایش قیمت سهام هم می‌بودیم. ما سرمایه‌گذاران، از مردادماه سال ۹۹ تاکنون هر روز شاهد مرگ تدریجی و آب شدن پس‌اندازهای اندک خود بوده و هستیم.

از محضر رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و رئیس محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران استدعا و  تقاضا داریم در مورد نظارت جدی بر بازار، اجرای اصول اقتصادی و اسلامی خریدوفروش، اجرای خیارات معامله، جلوگیری از رانت و امکان برگرداندن اصل سرمایه خود و سود معقول سرمایه‌گذاری با توجه به نرخ  چند برابری تورم که در تمام بخش‌ها در کشور به‌طور تصاعدی افزایش یافته به‌طور جدی و مستمر رسیدگی نمایید و حقوق ازدست‌رفته مردم شریف را اعاده نمایید.»

این کارزار تا تاریخ ۱۳ بهمن در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/22327) در حال جمع‌آوری امضاست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی