تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران خبر داد

لغزندگی مسیر‌های کوهستانی استان تهران

عادل مصدقی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی این استان اعلام کرد: این مسیر‌ها پوشیده از برف و لغزنده است.

کد خبر: ۱۱۶۸۰۵
۰۹:۵۰ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰

لغزندگی مسیر‌های کوهستانی استان تهران

دیدارنیوز ـ عادل مصدقی گفت: از عصر روز گذشته فعالیت سامانه‌های بارشی از سمت غرب استان تهران به شکل باران شروع و در ارتفاعات کوهستانی شمال و شمال شرقی تبدیل به برف شد و این بارش‌های نسبتا شدید تا حوالی ساعت ۴ بامداد ادامه داشت.

وی افزود: در بخشی از ساعات نیز شاهد بارش تگرگ بودیم و بلافاصله با بارش نسبتا شدید برف ۴۰ تیم عوامل راهداری مشغول عملیات برف روبی هستند.

معاون راهداری استان تهران با بیان اینکه عملیات برف روبی و همچنین شن و نمک پاشی در مسیر‌های برف گیر همچنان ادامه دارد گفت: هم اکنون با تلاش عوامل راهداری هیچ مسیری در مناطق روستایی و شهری استان مسدود نیست و تردد خودرو‌ها در جریان است.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی در استان تهران نیز گفت: هم اکنون شاهد بارش برف و تگرگ در مسیر‌های گردنه قوچک شهرستان شمیرانات و هراز و در برخی نقاط نیز شاهد بارش خفیف باران هستیم.

مصدقی بیشترین بارش برف استان تهران را در حوزه لواسانات شهرستان شمیرانات اعلام کرد و گفت: عوامل راهداری در مسیر‌های روستایی این بخش مشغول عملیات برف روبی هستند و تلاش می‌کنند این مسیر‌ها بدلیل بارش برف مسدود نشود.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در سطح استان تهران نیز گفت: هم اکنون تردد خودرو‌ها در بیشتر مسیر‌ها بصورت پرحجم در جریان است، اما در آزاد راه ساوه- تهران محدوده بهمن آباد شاهد ترافیک سنگینی هستیم.

معاون راهداری استان تهران یادآور شد: به منظور رفاه حال مسافران ۳۱ باب راهدارخانه ثابت و سیار فعال شده و آماده خدمت رسانی به مسافران به ویژه در مناطق کوهستانی است.

وی از مسافران خواست بدلیل لغزندگی مسیر‌ها با احتیاط رانندگی کنند و برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در کلیه مسیر‌های کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: راهداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی